شنبه 31 شهریور 1403

تهران

تهران

خبرگزاری مهر

رییس اداره کل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه هر پیشرفتی در گروه جوانی جمعیت است، گفت: حمایت از شبکه‌های مردمی و جهادی در حوزه جمعیت توسط شهرداری تهران صورت گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه دو گروه از متخصصان اصلی در بیمارستان لبنان حضور دارند، گفت: هدف از حضور متخصصان و فوق‌تخصصان چشم در بیمارستان‌های لبنان این است که عمل‌های جراحی چشم را انجام دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی سرپرست سازمان خصوصی سازی را منصوب کرد.

وب‌گاه الف

بانک صادرات ایران، 266 رقبه از املاک مازاد خود را به مزایده عمومی گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

معاون عملیات پلیس اطلاعات فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 9 شرور به‌خاطر درگیری دسته‌جمعی در در محله‌های دولاب و پیروزی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فاتب: این اراذل در دو گروه چهار نفره در دولاب و پنج نفر در پیروزی بودند که با قرار دعوا و درگیری قبلی در مقابل یک سوپرمارکت اقدام به نزاع دسته‌جمعی با سلاح سرد می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

اراذل و اوباش برهم زننده امنیت شهروندان (قدرت‌نمایی و درگیری با سلاح) در منطقه شرق تهران دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر

نمایند ولی فقیه در امور حج و زیارت، از حج و عمره به عنوان دو بازار آخرتی یاد کرد.

خبرگزاری مهر

آیین بدرقه نخستین گروه زائران عمره مفرده 1403 درترمینال سلام فرودگاه امام خمینی برگزار و زائران چشم انتظار زیارت خانه کعبه راهی مدینه منوره شدند.

خبرگزاری مهر

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تمامی مردم شریف و ولایتمدار دعوت کرد تا در مراسم هفته وحدت شرکت کرده و با حضور پرشور خود، مهر باطلی بر تلاش‌های تفرقه‌افکنان و دشمنان اسلام بزنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سال گذشته متوسط درآمد اظهارشده سالانه یک خانوار شهری 2,569,372 هزار ریال بوده است که نسبت به سال 1401 حدود 54 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس‌راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی تا روز یکشنبه یکم مهرماه به‌صورت رفت‌وبرگشت از محدوده پلور تا پلیس‌راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

خبرگزاری میزان

مراسم باشکوه هفته وحدت در میدان ولی عصر (ع) تهران روز جمعه 30 شهریور برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

کارت شرکت در سیزدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفای دانشگاهی) سال 1403 در داخل کشور و خارج از کشور منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو انجمن فیزیوتراپی ایران، درباره انتخاب کیف و کوله پشتی دانش آموزان، توصیه هایی به والدین داشت.