شنبه 31 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمعیت هلال احمر، در سفر به لبنان وضعیت سفیر ایران در لبنان را شرح داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران و روسیه مسیر همکاری‌های راهبردی را پیش می‌برند و در سفر آتی آقای پزشکیان به روسیه نیز شاهد امضای قرارداد شراکت راهبردی بین ایران و روسیه خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم

خطوط هوایی ایرفرانس اعلام کرد که این شرکت فرانسوی تمام پروازهای خود را از فرودگاه شارل دوگل پایتخت فرانسه به بیروت و تل‌آویو تا 19 سپتامبر به دلیل تشدید نگرانی‌های امنیتی در خاورمیانه متوقف می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرا رسیدن هفدهم ربیع الاول سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) حال و هوای برنامه‌های رادیو عیدانه می‌شود و برنامه‌های متنوعی روانه آنتن خواهد شد که می‌توان به «بهارجان»، «ترنم وحدت»، «جانا محمد»، «مژده که عید اومده»، «مهر ماندگار»، «پیامبر رحمت»، «میلاد عشق»، «مهمانی خورشید» و... اشاره کرد. همچنین کتاب‌های گویا با...

خبرگزاری مهر

رئیس جمعیت هلال احمر، در سفر به لبنان وضعیت سفیر ایران در لبنان را شرح داد.

وب‌گاه فرارو

در پی بررسی‌های اخیر در مجلس تصمیم به تعطیلی روز پنجشنبه به‌عنوان روز رسمی جدید اتخاذ شد. نکته جالب در مصوبه تعطیلی روز پنجشنبه کمیسیون اجتماعی مجلس این است که تعطیلی این روز همه بخش‌ها، اعم از دولتی و خصوصی را شامل می‌شود، به‌جز گمرک، سازمان امور مالیاتی و بیمارستان‌ها.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی آب دردیده سرپرست مجتمع شورای حل اختلاف شهید لاجوردی تهران اظهار کرد: یک فقره پرونده با موضوع مطالبه وجه به خواسته پرداخت اجاره بهای یک باب مغازه، به مبلغ 8 میلیارد ریال به شعبه 612 تهران ارجاع و این شعبه در وقت مقرر با حضور خواهان و خوانده تشکیل جلسه داد. وی افزود: در نهایت در رابطه با این پرونده مقرر شد خوانده در مرحله اول مبلغ 440 میلیون...

خبرگزاری مهر

هم‌اکنون ترافیک در محورهای چالوس محدوده کیلومتر 4، آزادراه تهران - شمال و محور هراز محدوده کلرد سنگین گزارش شده اما تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت روان است.

وب‌گاه فرارو

بررسی سرنخ‌ها در پرونده کشف جسد یک مرد معلول کارآگاهان پلیس را به دوست او رساند که در تهران دستفروشی می‌کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سعید راستی معاون عملیات پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 11 نفر از اراذل و اوباش که با قدرت‌نمایی و درگیری با سلاح موجب برهم زدن امنیت شهروندان در منطقه شرق تهران شده بودند، خبر داد. وی افزود: این افراد با اقدامات خود قصد داشتند فضای ناامنی در منطقه ایجاد کنند، اما با هوشیاری و اقدام به‌موقع مأموران پلیس دستگیر شدند. سرهنگ...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به مجروح شدن سفیر ایران در لبنان در پی انفجار دستگاه‌های ارتباطی، تلاش کرد در شرایط تشدید تنش‌ها در منطقه به دلیل این اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، توپ را به زمین ایران بیندازد و گفت: از ایران می‌خواهیم که به تنش‌ها دامن نزند.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم ایرانی اینتر در بازی اول این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی منابع خبر داده اند احتمالا سفیر ایران در لبنان نابینا شده باشد اماسفارت ایران احتمالا سفیر ایران در لبنان نابینا شده باشد المیادین در خبری به نقل از منابع خود در تهران نوشت که مجتبی امانی سفیر ایران در لبنان در اثر تهاجم سایبری اسرائیل از ناحیه چشم آسیب دیده است.

وب‌گاه گسترش

علی‌اکبر عیوضی با اشاره به این که بازنشستگان زندگی خود را بر اساس زمان پرداخت مستمری ها تنظیم کرده‌اند و حتی یک روز تأخیر می‌تواند تمام امور زندگی آن‌ها را مختل کند، افزود: بازنشستگان منبع درآمد دیگری ندارند و در صورتی که مستمری ماهانه با چهار روز تأخیر پرداخت شود، مشکلات زیادی ایجاد می‌شود؛ حتی ممکن است برخی از آن‌ها در خانه نان خالی هم نداشته باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباش مسلح در شرق تهران خبر داد که با درگیری و قدرت‌نمایی امنیت شهروندان را به خطر انداخته بودند.

وب‌گاه ورزش سه

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر به احتمال فراوان در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود.