شنبه 31 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی منابع خبر داده اند احتمالا سفیر ایران در لبنان نابینا شده باشد اماسفارت ایران احتمالا سفیر ایران در لبنان نابینا شده باشد المیادین در خبری به نقل از منابع خود در تهران نوشت که مجتبی امانی سفیر ایران در لبنان در اثر تهاجم سایبری اسرائیل از ناحیه چشم آسیب دیده است.

وب‌گاه گسترش

علی‌اکبر عیوضی با اشاره به این که بازنشستگان زندگی خود را بر اساس زمان پرداخت مستمری ها تنظیم کرده‌اند و حتی یک روز تأخیر می‌تواند تمام امور زندگی آن‌ها را مختل کند، افزود: بازنشستگان منبع درآمد دیگری ندارند و در صورتی که مستمری ماهانه با چهار روز تأخیر پرداخت شود، مشکلات زیادی ایجاد می‌شود؛ حتی ممکن است برخی از آن‌ها در خانه نان خالی هم نداشته باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباش مسلح در شرق تهران خبر داد که با درگیری و قدرت‌نمایی امنیت شهروندان را به خطر انداخته بودند.

وب‌گاه ورزش سه

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر به احتمال فراوان در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کبری رفیعی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای کشور طی روز‌های پایانی شهریورماه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز چهارشنبه تا روز شنبه برای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گلستان، گیلان، مازندران، دامنه و ارتفاعات در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و برخی نقاط خراسان شمالی افزایش ابر، بارندگی،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید محمد مقیمی رئیس سابق دانشگاه تهران در پیامی در پیامی عنوان کرد: نمی‌توانم به شما اطمینان دهم که در تصمیمات و اقداماتم حقی ضایع نکرده باشم؛ اما به شما اطمینان می‌دهم در جهت احقاق حقوق تمامی ذی‌نفعان دانشگاه حداکثر تلاشم را به کار گرفتم و کم‌فروشی نکردم.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی تابستان در جاده‌های شمال آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کاخ سفید در واکنش به اظهارات مسعود پزشکیان رئیس جمهوراسلامی ایران درباره برجام گفت: معتقدیم دیپلماسی بهترین روش است اما اکنون از آن بسیار دور هستیم. سخنگوی کاخ سفید در واکنش به اظهارات مسعود پزشکیان رئیس جمهوراسلامی ایران درباره برجام گفت: معتقدیم دیپلماسی بهترین روش است اما اکنون از آن بسیار دور هستیم. «کارین ژان پی یر» سخنگوی کاخ سفید روز سه شنبه به وقت محلی در پاسخ به سوال...

وب‌گاه الف

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر به احتمال فراوان در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

طرح سه‌شنبه‌های ورزش سالمندی با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و حضور پرشور علاقمندان در تهران رونمایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در 6 رشته مقاطع کارشناسی ارشد و دکتر تخصصی دانشجوی بدون آزمون می‌پذیرد.

وب‌گاه فرارو

پسر جوانی که متهم است دوستش را در درگیری با ضربه چاقو به قتل رسانده است، علت این درگیری را یک دختر اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پسر جوان که متهم است به خاطر یک دختر، دوستش را به قتل رسانده در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

خبرگزاری دانشجو

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر به احتمال فراوان در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود

وب‌گاه فرارو

جشن جوانه‌ها و آغاز سال‌تحصیلی برای دانش‌آموزان کلاس هفتمی هم‌زمان با سراسر کشور نواخته شد.