شنبه 31 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لوازم ماشین لباسشویی در گذر زمان نیازمند تعویض یا تعمیر خواهند بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: زائران ایرانی در حج باید به قوانین عربستان سعودی در چارچوب آنها احترام بگذارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خوان کارلوس گاریدو در خیابان‌های تهران روزهایی را به یاد می‌آورد که برای اولین بار به عنوان سرمربی ویارئال بی در کانون توجهات قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به اتفاقاتی که در روزهای اخیر شاهد آن هستیم لازم است تا حساسیت‌ها در خصوص واردات محصولات فناور محور به ویژه واردات باتری‌های لیتیومی فیک، آیفون‌های رفرش و ریپک شده و سایر محصولات فیک و تقلبی که حتی در داخل کشور مونتاژ می‌شوند افزایش یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌مرد میانسال وقتی متوجه شد داماد معتادش قصد دارد سر فرزند 2 ساله خود را ببرد، او را به قتل رساند. مرد میانسال وقتی متوجه شد داماد معتادش قصد دارد سر فرزند 2 ساله خود را ببرد، او را به قتل رساند. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ پیمان گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان کرج در استان البرز گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به قتل که بین داماد و پدرزن در یکی از مناطق کرج صورت گرفت، بلافاصله...

وب‌گاه ورزش سه

مدافع چپ سابق پرسپولیس در لباس متفاوت آماده رویارویی با استقلال می‌شود.

وب‌گاه الف

صیانت از فضای مجازی را حمایت معنا می‌کنیم ولی «فیلترینگ» نخستین راهکارمان است؛ آنهم در شرایطی که در عصر هوش مصنوعی نوجوانان به راحتی می‌توانند دورمان بزنند تا به محتوای مطلوب خود دست پیدا کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از نظر جوی شاهد مه گرفتگی در محور کندوان محدوده ولی آباد، گدوک محور سوادکوه و اسکات کیاسر هستیم و بارش باران در نواحی غربی و کناره وجود دارد.

وب‌گاه گسترش

کارگران به دلیل ناتوانی در تامین مسکن ملکی، به گزینه مسکن اجاره‌ای روی می‌آورند. تأمین حداقل 70 تا 80 درصد از هزینه‌های مسکن از حقوق یک کارگر، او را از تأمین سایر نیازهای ضروری مانند خوراک، درمان، پوشاک و آموزش بازمی‌دارد و این موضوع چالش‌های زیادی را به همراه دارد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران و روسیه مسیر همکاری‌های راهبردی را پیش می‌برند و در سفر آتی آقای پزشکیان به روسیه نیز شاهد امضای قرارداد شراکت راهبردی بین ایران و روسیه خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای 4 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای 39 و 40 درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها خواهند بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به مجروح شدن سفیر ایران در لبنان در پی انفجار دستگاه‌های ارتباطی، تلاش کرد در شرایط تشدید تنش‌ها در منطقه به دلیل این اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، توپ را به زمین ایران بیندازد. سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به مجروح شدن سفیر ایران در لبنان در پی انفجار دستگاه‌های ارتباطی، تلاش کرد در شرایط تشدید تنش‌ها در منطقه به دلیل این اقدامات...

وب‌گاه مشرق نیوز

تابلوهای مترو به خط فینگلیش یکی از عجایب شهر تهران است. تابلوهایی که به ظاهر برای افراد غیر ایرانی نوشته شده‌اند اما معلوم نیست این مسافران سرگشته چقدر از این تابلوها سر در می‌آورند.