شنبه 31 شهریور 1403

تهران

تهران

خبرگزاری مهر

مهاجم فرانسوی و فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران مورد تایید مسئولان باشگاه نساجی مازندران قرار گرفت اما هنوز از او رونمایی نشده است.

خبرگزاری مهر

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباش مسلح در شرق تهران خبر داد که با درگیری و قدرت‌نمایی امنیت شهروندان را به خطر انداخته بودند.

خبرگزاری مهر

دکتر سید محمد مقیمی رئیس سابق دانشگاه تهران در پیامی به دانشگاهیان، ضمن تبریک به سرپرست جدید دانشگاه، بر تلاش مضاعف برای اعتلای بیش از پیش دانشگاه تهران تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

سرپرست مجتمع شورای حل اختلاف شهید لاجوردی تهران از سازش در پرونده 8 میلیارد ریالی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

طرح سه‌شنبه‌های بازی و ورزش سالمندی برای اولین بار با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و حضور پرشور علاقمندان در تهران رونمایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 79 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول است.

خبرگزاری تسنیم

سال گذشته متوسط درامد اظهار شده سالانه یک خانوار شهری 2,569,372 هزار ریال بوده است که نسبت به سال 1401، حدود 54 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شهرداری تهران توضیحاتی درباره چرایی عملیاتی نشدن برخی از پروژه‌های قرارگاه مسکن در پایتخت ارائه داد.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه گسترش

علی بابایی کارنامی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، اعلام کرد که با مذاکراتی که با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شده، به زودی یک میلیون تومان به عنوان همسان‌سازی به بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت خواهد شد. همچنین، ان‌شاءالله با تصویب نمایندگان مجلس، حداقل بگیران نیز مشمول متناسب‌سازی خواهند شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 79 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوانی که متهم است دوستش را در درگیری با ضربه چاقو به قتل رسانده است، علت این درگیری را یک دختر اعلام کرد به گزارش همشهری آنلاین، ساعت یک نیمه‌شب 20 آبان سال 1402 گزارش یک درگیری در یکی از بوستان‌های منطقه نظام‌آباد به پلیس اعلام شد. پس از آن مأموران به محل اعزام شدند و با بررسی‌های اولیه مشخص شد که درگیری میان دو جوان رخ داده و پسری 25 ساله به نام شهرام با ضربه چاقو بشدت مجروح شده...

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از افزایش ابر و بارش باران طی آخر هفته در برخی از نقاط کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیین بدرقه اعزام نخستین گروه عمره‌گزاران به سرزمین وحی برگزار شد و این افراد ساعتی دیگر به مدینه النبی اعزام می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیوستن به FATF با وجود تحریم‌ها، ضررهای بیشتری دارد.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اعلام کرد که از امروز تا روز شنبه، رگبار و رعد و برق در 12 استان کشور ادامه خواهد داشت.