جمعه 7 اردیبهشت 1403

تودیع معارفه پرحاشیه مدیرکل محیط زیست استان تهران

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
تودیع معارفه پرحاشیه مدیرکل محیط زیست استان تهران

به گزارش خبرنگار فارس، روز گذشته مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ادراه حفاظت از محیط زیست استان تهران برگزار شد.

علیرضا مزینانی سرپرست اداره محیط زیست استان تهران در این مراسم با اشاره به اهمیت محیط زیست استان تهران و ضرورت توجه به مسائل و حل مشکلات محیط زیستی موجود گفت: در این خصوص باید از ظرفیت کارشناسی موجود در بدنه سازمان و فرصت های بیرونی و تعاملات بین بخشی کمک بگیریم تا بتوانیم موضوعات و مشکلات موجود را در کوتاه ترین زمان حل و فصل کنیم.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران موضوع محیط زیست را از جمله مسائل اساسی برای دولت دانست و افزود: معضلات اصلی استان تهران در حوزه آب، خاک، پسماند، آلودگی هوا، تصفیه فاضلاب و موضوعات تخصصی دیگر باید به سرعت در دستور کار قرار گیرد.

مزینانی پیش از این، عنوان مدیرکل دفتر شکار و صید، مدیرکل حراست، مدیرکل امور اداری، مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان و همچنین مدیر دفتر پدافند غیر عامل سازمان حفاظت محیط را در کارنامه کاری خود داشته است.

این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود و طبق اخبار واصله به خبرنگار فارس، سعید محمودی مدیرکل محیط زیست پیشین در فاصله یک ساعت از برگزاری مراسم تودیع و معارفه و در حین گشت زنی در مناطق تحت حفاظت از حکم جدید با خبر شد. و با توجه به نحوه برگزاری مراسم با حواشی و درگیری فیزیکی همراه بود که از سوی حراست سازمان و مراجع ذی صلاح درحال بررسی است.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید تودیع و معارفه محیط زیست استان تهران سعید محمودی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است