پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

توزیع بسته های بهداشتی و پمفلت آموزشی پیشگیری از کرونا در "هامون"

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
توزیع بسته های بهداشتی و پمفلت آموزشی پیشگیری از کرونا در "هامون"

بسته بهداشتی و پمفلت های آموزشی در خصوص پیشگیری و نحوه برخورد با بیماران مبتلا به کرونا ویروس در شهرستان هامون توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه کمیلی، جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در گفت وگو با عصرهامون از تهیه و توزیع بروشور و پمفلت آموزشی پیشگیری از کرونا خبر داد و بیان کرد: در راستای پیشگیری و مقابله با این ویروس و در تداوم طرح شهید سلیمانی بسته بهداشتی و تراکت آموزشی پیشگیری از کرونا در سطح شهر محمدآباد واقع در منطقه هامون توزیع شد. وی افزود: بروشور و پمفلت های آموزشی پیشگیری از بیماری کرونا به منظور ارتقاء سطح آگاهی و آموزش خانواده ها و افراد جامعه توسط بسیجیان پایگاه شهید موسی سرگزی و دفتر بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان هامون تهیه و با برپایی چادر سلامت در این شهر بین افراد توزیع شد. این مقام مسئول ادامه داد: در این برهه از زمان محور اصلی برنامه های بسیج جامعه پزشکی سلامتی مردم و پیشگیری از ویروس کرونا است.

وی اذعان کرد: طرح بسیج محله محور با بهره گیری از همه ظرفیت های بسیج در راستای شناسایی افراد بیمار، تست سریع و قرنطینه آنها در اقصی نقاط سیستان وبلوچستان در حال اجرا است. کمیلی گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مدیریت و کنترل این اپیدمی از راه مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از کمک نیروهای بسیج و داوطلب مردمی به اجرا در آمده، و می طلبد شهروندان در تحقق این امر تلاش مضاعفی کرده تا شاهد ریشه کنی هر چه سریعتر این ویروس منحوس باشیم. انتهای پیام /

توزیع بسته های بهداشتی و پمفلت آموزشی پیشگیری از کرونا در "هامون" 2