شنبه 29 اردیبهشت 1403

توزیع 1400 پرس غذای نذری به مناسبت میلاد امام رضا (ع)/ 888 بسته معیشتی بین نیازمندان میاندوآب توزیع شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
توزیع 1400 پرس غذای نذری به مناسبت میلاد امام رضا (ع)/ 888 بسته معیشتی بین نیازمندان میاندوآب توزیع شد

مسئول کانون خدمت رضوی در میاندوآب از توزیع یک هزار و 400 پرس غذای متبرک نذری و 888 بسته معیشتی به مناسبت ولادت باسعادت امام رضا (ع) خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محمودی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، گفت: به مناسبت ولادت باسعادت ثامن الائمه، امام علی بن موسی الرضا (ع) و دهه کرامت در شهرستان میاندوآب برنامه های متنوعی تدارک دیده شده بود.

مسئول کانون خدمت رضوی در میاندوآب افزود: در این راستا به مناسبت دهه کرامت و میلاد ثامن الائمه (ع) و به نیت امام هشتم، 888 بسته معیشتی به همت خادمیاران آستان قدس رضوی و خیرین در میاندوآب تدارک دیده شد.

وی گفت: این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، رب و ماکارونی بود که در قالب طرح سفره مهربانی 5 و با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) در بین نیازمندان توزیع شد.

محمودی تصریح کرد: هم چنین یک هزار و 400 پرس غذای متبرک نذری نیز به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا (ع) تهیه ودر بین مردم شهرستان در مصلی امام خمینی (ره) توزیع شد.

مسئول کانون خدمت رضوی در میاندوآب اظهار کرد: برای تهیه این تعداد غذای متبرک و نذری 350 میلیون ریال از طریق خیرین و خادمیاران آستان قدس رضوی در شهرستان میاندوآب هزینه شده است‌.

انتهای پیام /