شنبه 21 مهر 1403

توزیع 800 بسته غذایی بین نیازمندان شیروان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
توزیع 800 بسته غذایی بین نیازمندان شیروان

بجنورد - ایرنا - فرمانده سپاه شیروان گفت: 800 بسته غذایی در مرحله دوم رزمایش مواسات بین افراد نیازمند این شهرستان خراسان شمالی که از بیماری کرونا آسیب دیده‌اند، توزیع شد.

سرهنگ عباسعلی ریحانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این راستا هماهنگی‌هایی لازم برای توزیع این میزان بسته غذایی بین سپاه، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام انجام شد.

وی با بیان اینکه مردم شهر دارالمصلین پیش از دستور رهبر معظم انقلاب نیز کمک‌های فراوانی در قالب بسته‌های معیشتی انجام داده بودند، گفت: امروز نیز و در دومین مرحله با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در این امر خداپسندانه شرکت کرده‌اند.

فرمانده سپاه شیروان گفت: مردم این شهرستان همانند دفاع مقدس در پشتیبانی از رزمندگان نقش به سزایی داشتند امروز نیز بعد از دستور رهبر معظم انقلاب در راستای کمک مومنانه پیشگام هستند.

سرهنگ ریحانی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از 2 هزار بسته غذایی و بیش از 100 هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مواسات، سپاه، گروه های جهادی و خیرین در بین خانواده های نیازمند در قالب طرح مواسات_همدلی_کمک_مومنانه توزیع شده است.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*