یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

توضیح بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
توضیح بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس

بانک شهر اعلام کرد: این بانک در نظر دارد از اولویت رد دیون دولتی برای تهاتر بدهی و مطالبات از شهرداری‌ها به عنوان سهام دار باشگاه استفاده کند.

بانک شهر در پاسخ به سازمان بورس اعلام کرد: بازگشت به نامه شماره 1179586 مورخ 1403/02/01 در خصوص موضوع تحصیل سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس به استحضار می‌رساند پیرو تصمیمات دولت محترم جهت حل مشکلات باشگاه صدرالاشاره و مذاکرات و رهنمود‌های وزارت محترم امور اقتصادی و دارایی و شورای محترم پول و اعتبار و بانک مرکزی جلا و همچنین تأکیدات معاون اول محترم رئیس جمهور در خصوص واگذاری سهام باشگاه فوق الذکر به بانک‌ها جلسه‌ای در تاریخ 1403/01/21 توسط شورای پول و اعتبار تشکیل و مصوب شد کنسرسیومی متشکل از بانک‌های غیر دولتی در چارچوب شرایط اعلامی با هدف کمک به باشگاه مذکور تشکیل تا به خرید سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس و سرمایه گذاری در آن اقدام گردد که این کنسرسیوم متشکل از این بانک و سایر بانک‌های غیر دولتی است.

شایان ذکر است این بانک در نظر دارد از اولویت رد دیون دولتی برای تهاتر بدهی و مطالبات از شهرداری‌ها به عنوان سهام دار باشگاه استفاده نماید.

بدیهی است کمافی السابق در صورت وقوع هر گونه رویداد با اهمیت مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار افشاء می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس