پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

توضیح محسن هاشمی درباره نامگذاری خیابانی در تهران به نام استاد شجریان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
توضیح محسن هاشمی درباره نامگذاری خیابانی در تهران به نام استاد شجریان

تهران - ایرنا - رئیس شورای شهر تهران درباره خبر دروغین پخش شده در فضای مجازی و شبکه های معاند درباره نامه‌ای منتسب به وی خطاب به شهرداری مبنی بر جلوگیری از نامگذاری خیابانی به نام استاد شجریان گفت: این موضوع بسیار قدیمی و مربوط به یک سال پیش است و مضمون نامه نیز آنچنان که مطرح شده نبود.

به گزارش ایرنا، محسن هاشمی روز سه‌شنبه در حاشیه دویست و سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران به خبرنگاران توضیح داد: در شورا درباره این موضوع صحبت شد و به این دلیل که کار جنبه تخریبی داشت به این نتیجه رسیدیم که سخنگوی شورای شهر با قاطعیت به این موضوع پاسخ دهند و روشنگری کنند.

وی ادامه داد: در نامه نوشته نشده که موضوع نامگذاری منتفی است، بلکه نوشتنه شده برای اینکه این موضوع حل شود، صبر کنید.

هاشمی تاکید کرد: فکر نمی کنم نگرانی درباره این موضوع وجود داشته باشد و نگران نشوید.

هاشمی همچنین در مورد تصمیمات امروز جلسه شورای شهر گفت: جلسه پرباری داشتیم و هم گزارش شورایاری ها ارائه شد و هم به مناسبت هفته دفاع مقدس سردار یزدی صحبت کرد.

وی افزود: همچنین 2 لایحه یک فوریتی مربوط به ورود سهام شرکت های شهروند و همشهری به بورس و زیست شبانه که با اسم جدیدی به نام بیداری شهر توسط شهرداری به شورا ارائه شده بود، به تصویب رسید.

به گفته رئیس شورای شهر تهران، بحث سند راهبردی توسعه منابع انسانی که می تواند ساختار شهرداری را پویا کند نیز در جلسه امروز بررسی و کلیات آن رای آورد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که قراردادهایی که برای ساخت اتوبوس تنظیم شده با مشکل تضامین روبرو شده و ممکن است تا پایان سال رای نیاورد، گفت: در تمام قراردادها بندی به نام تعدیل است که اگر در قرارداد ذکر شده باشد قرارداد می تواند همچنان پایدار باشد و دو طرف می توانند بررسی کنند که این تعدیل به چه قیمتی بگیرند.

*س_برچسب‌ها_س*