سه‌شنبه 28 فروردین 1403

توقف نمایش «شب شک» به دلیل عدم مجوز تمدید و تبلیغ است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
توقف نمایش «شب شک» به دلیل عدم مجوز تمدید و تبلیغ است

رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ گفت: دلیل توقف فروش بلیت نمایش شب شک به تهیه‌کنندگی نوید محمدزاده؛ عدم مجوز تمدید؛ تبلیغ و پخش بدون مجوز تبلیغات این اثر نمایشی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فروش بلیت نمایش «شب شک» به کارگردانی امیرحسین بریمانی و تهیه کنندگی نوید محمدزاده بعد از اولین اجرا در دوره جدید اجرا با عنوان «سیزن4» از روز یکشنبه (پنجم تیر ماه) در سایت ارائه دهنده این بلیت متوقف و کلیه اقلام تبلیغایت این نمایشی بنا به اعلام شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمع‌آوری شده است. بنا به اطلاع مشاور رسانه‌ای نمایش شب شک؛ این اثر نمایشی در اجرای 5 تیر ماه به صحنه نخواهد رفت.

مهدی امینی رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعلام این شورا مبنی بر توقف فروش بلیت این نمایش و جمع‌آوری اقلام تبلیغاتی آن را تایید کرد.

وی ادامه داد: به دلیل عدم کسب مجوز تمدید و تبلیغ نمایش، همچنین پخش بدون مجوز تبلیغات نمایش در بسترهای مختلف فضای مجازی، موجب بسته شدن موقت سایت فروش بلیت نمایش از طرف اداره کل هنرهای نمایشی شده است.

امنی در پایان تصریح کرد: بدیهی است این مشکل با حضور کارگردان و رفع ابهامات موجود برطرف خواهد شد.

نمایش شب از جمله آثار برگزیده بیست‌وسومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران شک پیش از این 26 اجرا در تالار مولوی (23 دی تا 14 بهمن 1400) و 40 اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد (14فروردین تا30 اردیبهشت 1401) را پشت سر گذاشته بود.

نیما شکیبایی، محمدحسین خادمی و امیرحسین بریمانی گروه بازیگران نمایش شب شک را تشکیل می‌دهند.

شب شک تندیس بازیگر نقش اول و تندیس کارگردانی بیست‌وسومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران را دریافت کرده است.

انتهای پیام /

منبع: ایرنا