یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

توقف ونزوئلا پس از شکستِ سعودی‌ها؛/ ازبکستان مثل ایران، برد و مساوی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
توقف ونزوئلا پس از شکستِ سعودی‌ها؛/ ازبکستان مثل ایران، برد و مساوی

تیم‌های ازبکستان و ونزوئلا با تساوی به کارشان مقابل هم پایان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ازبکستان که اردوی آماده‌سازی خود در فیفا دی را در کشور عربستان برپا کرده بود، در دومین مسابقه دوستانه از ساعت 21:30 سه‌شنبه شب در ورزشگاه ملک عبدالله جده به مصاف تیم ملی ونزوئلا رفت.

ازبک‌ها که چهار شب پیش از این مسابقه، در دیدار تدارکاتی مقابل بولیوی به پیروزی رسیده بودند، در بازی با ونزوئلا هم توانستند نمایش پایاپای و خوبی ارائه بدهند و با اینکه در دقیقه 6 دروازه خود را با ضربه الکساندر گونزالز باز شده دیدند، در نهایت به تساوی یک بر یک در این مسابقه رضایت دادند.

تیم ملی ونزوئلا که در مسابقه دوستانه قبل عربستان را شکست داده بود، در دقیقه 67 این بازی یکی از مدافعان میانی خود را بخاطر دریافت کارت قرمز مستقیم از دست داد که لحظاتی پس از آن جسور یاخشیبوئف برای تقویت خط حمله ازبکستان وارد زمین شد تا نتیجه را جبران کنند و همین بازیکن تعویضی توانست در دقیقه 78 گل تساوی را بزند.

تیم ازبکستان که در چهار مسابقه دوستانه اخیرش مقابل امارات، سوریه و عربستان به پیروزی رسیده و برابر پاناما به تساوی دست پیدا کرده بود، به روند بدون شکست خود ادامه داد و با نتیجه یک بر یک مقابل ونزوئلا متوقف شد.

تیم ملی ازبکستان مثل ملی‌پوشان فوتبال ایران در فیفا دی یک پیروزی و یک مساوی کسب کرد و نشان داد در شرایط خوبی به سر می‌برد.

توقف ونزوئلا پس از شکستِ سعودی‌ها؛/ ازبکستان مثل ایران، برد و مساوی 2
توقف ونزوئلا پس از شکستِ سعودی‌ها؛/ ازبکستان مثل ایران، برد و مساوی 3