شنبه 14 مهر 1403

توقیف اتوبوس حامل بار قاچاق در البرز

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
توقیف اتوبوس حامل بار قاچاق در البرز

کرج - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی البرز از توقیف اتوبوس حامل انواع کالای قاچاق در آزادراه کرج - قزوین درمحدوده این استان خبرداد.

سرهنگ مهدی افشاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اقدامات گسترده اطلاعات ماموران پلیس امنیت اقتصادی مشخص شد فردی با تشکیل باند در قالب اتوبوس مسافر بری اقدام به قاچاق گسترده انواع کالا می کند.

ماموران با انجام اقدامات پلیسی اتوبوس مورد نظر را شناسایی پس از اطمینان از حرکت آن از سوی مرزهای غربی کشور به سمت استان البرز در محورهای مواصلاتی منتهی به استان البرز مستقر شده و پس از رصد و پایش خودروهای عبوری در نهایت اتوبوس مورد نظر را در آزاد راه کرج - قزوین شناسایی کره و آن را متوقف کردند.

افشاری گفت: در بازرسی از اتوبوس توقیف شده 140 هزار نخ سیگار، 12 هزار عدد انواع دارو، 360بسته توتون، هفت دستگاه تولید ارز دیجیتال و 317 ثوب پوشاک قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به فعالیت گسترده و سازمان یافته این باند قاچاق ادامه داد: دراین زمینه سه نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدندو ارزش اموال قاچاق کشف شده توسط کارشناسان 2 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز یاد آورشد: مرکز فوریت های پلیسی 110 به صورت 24 سات ماه دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در زمینه قاچاق و احتکار کالا است.

*س_برچسب‌ها_س*