جمعه 1 تیر 1403

توقیف نفتکش ایران

توقیف نفتکش ایران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به‌گفته نهاد امنیت دریایی بریتانیا یک نفتکش پس از توقیف «توسط افرادی با لباس نظامی» در دریای عمان به سمت آب‌های ایران تغییر مسیر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

2 شناور حامل بیش از 4میلیون و پانصد هزار لیتر سوخت قاچاق توسط سپاه خبر توقیف شدند. 2 شناور حامل بیش از 4میلیون و پانصد هزار لیتر سوخت قاچاق توسط سپاه خبر توقیف شدند. به گزارش عرشه آنلاین؛ نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: در راستای مقابله با قاچاق سازمان یافته سوخت در آب های نیلگون خلیج فارس، رزمندگان منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طی 3 روز رصد و اشراف اطلاعاتی، در...

وب‌گاه عصر ایران

چندی پیش یک رسانه آمریکایی با بررسی رصد تردد کشتی‌ها از تخلیه نفت توقیف شده ایران در ساحل تگزاس و انتقال آن به یک نفتکش دیگر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که داده های ردیابی نشان می‌دهد یک نفتکش که مدت ها مظنون به حمل نفت خام تحریم شده ایران بود، اواخر روز شنبه تخلیه محموله خود را در نزدیکی تگزاس آغاز کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین باری که ایالات متحده تسلیحات و پرسنل نظامی آماده جنگ را بر روی کشتی‌های تجاری اقیانوس‌پیما قرار داد در طول جنگ‌های جهانی قرن بیستم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیشنهاد ایران برای میزبانی یک رویداد دریایی در ماه اکتبر رد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده نیروی دریایی سپاه درباره توقیف نفتکش ایران: اگر می‌زنند، منتظر خوردن باشند / الان اعلام می‌کنیم ما آن شرکت نفتی که بخواهد نفت ما را از این کشتی خالی کند مسئول می‌دانیم؛ آمریکا را هم مسئول می‌دانیم / انگلیس از آمریکا خبیث‌تر است

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه انگلیس از آمریکا خبیث‌تر است، به توقیف نفتکش حامل نفت ایران اشاره کرد و گفت: اعلام می‌کنیم ما آن شرکت نفتی که بخواهد نفت ما را از این کشتی خالی کند مسئول می‌دانیم ضمن اینکه آمریکا را هم مسئول می‌دانیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده نیروی دریایی سپاه به توقیف کنندگان نفت ایران در آب های آزاد داد

وب‌گاه عرشه آنلاین

گارد ساحلی اندونزی روز سه‌شنبه ادعا کرد که یک ابرنفت‌کش با پرچم ایران که مظنون به دست داشتن در حمل و نقل غیرقانونی نفت خام بود را توقیف کرده و متعهد شد که گشت زنی‌های دریایی را تشدید کند.

وب‌گاه الف

خبرگزاری رویترز امروز سه شنبه در خبری مدعی شد گارد ساحلی اندونزی یک فروند نفتکش با پرچم ایران را توقیف کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

اندونزی در سال 2021 هم یک نفتکش ایران به اتهام جابجایی غیرقانونی نفت توقیف کرد.

وب‌گاه گسترش

گارد ساحلی اندونزی در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک نفتکش با پرچم ایران را به دلیل آن چه قاچاق نفت خام عنوان شده، توقیف کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گارد ساحلی اندونزی (باکاملا) روز سه‌شنبه اعلام کرد که یک نفت‌کش با پرچم ایران را که مظنون به دست داشتن در انتقال غیرقانونی نفت خام است، توقیف کرده است.