پنج‌شنبه 7 تیر 1403

توقیف نفتکش ایران

توقیف نفتکش ایران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه انگلیس روز جمعه در پی اجرای حکم اعدام محسن شکاری، یکی از بازداشت‌شدگان اخیر در جریان ناآرامی‌ها، سفیر ایران در این کشور را فراخوانده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی توافق انجام شده میان مقامات دریانوردی جمهوری اسلامی ایران و یونان، کشتی حامل محموله نفتی ایران پس از شش ماه توقف، ساعاتی پیش آب‌های یونان را به مقصد از پیش تعیین شده خود ترک کرد. این کشتی که در اردیبهشت ماه سال جاری با پرچم کشورمان در آب‌های بین المللی در حال حرکت به سمت مقصد خود بود، به دلیل شرایط نامساعد جوی و نقص فنی به ناچار به بنادر یونان...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

وقایع اخیر یک داستان دنباله‌دار با دو منشأ است. ندیدن هرکدام خطای تحلیلی ایجاد می‌کند. خطای تحلیلی موجب خطای رفتاری می‌شود. از این جهت شناخت آنچه که این روزها با آن روبرو هستیم مقدم بر هر چیزی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سایت حق العمل کار عصر ایران در نوشته‌ای با عنوان «پرهیز رئیسی از تسلیت درگذشت ملکه؛ سیاسی، تاریخی یا واکنشی؟»، می‌نویسد: «صحبت از عرف دیپلماتیک است نه سوابق سیاسی و کافی است به یاد‌آوریم 8 سال پس از پایان جنگ ایران و عراق صدام‌حسین رئیس‌جمهوری وقت عراق را‌هاشمی رفسنجانی برای شرکت در سازمان کنفرانس اسلامی به تهران دعوت کرد. مقامات جمهوری اسلامی ایران...

وب‌گاه مشرق نیوز

تسلیت نگفتن جمهوری اسلامی ایران برای مرگ ملکه جنایتکار و بدنام انگلیس، سایت اجاره‌ای غربگدا را ناراحت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آکسیوس روز دوشنبه به وقت محلی به نقل از این سفیر آمریکا در تل آویو ادعا کرد: آمریکا به دنبال راه حلی دیپلماتیک با ایران طبق شرایطی است که بایدن ارائه کرده است.

خبرگزاری دانا

سردار رمضان شریف با تاکید بر اهمیت قدرت رسانه در دنیای امروز گفت: دشمن در فضای مجازی با تصویرسازی غلط و کاذب، سعی در غلط نگاشتن تصویر واقعی دارد که باید در مواجهه با این ترفند هوشمندانه عمل کنیم.

خبرگزاری تسنیم

بارگیری نفت توقیف‌شده ایران در یونان با حکم دادگاه این کشور پایان یافته است و نفتکش ایران یونان را ترک می‌کند.

خبرگزاری دانا

دوران بزن در رو برای ملت ایران به پایان رسیده است و دشمنان ایران می‌دانند که در ازای هر کنشی که از آنها سر بزند واکنشی محکم‌تر و دردناک‌تر را باید تحمل کنند؛ نمونه بارز آن توقیف نفتکش ایران در 12 تیرماه 1398 بود که واکنش آن توقیف نفتکش انگلیسی‌ها در 28 تیرماه همان سال شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس طرح جدیدی که در دستور کار دولت است، بازار جدیدی برای سرمایه‌گذاری آحاد جامعه ایجاد خواهد شد تا مردم به جای خرید طلا و ارز و یا سرمایه‌گذاری در زمین و مسکن، سرمایه خود را به خرید نفت‌خام اختصاص داده و در بازار نفت سرمایه‌گذاری کنند.

وب‌گاه عصر ایران

پس از توقیف نفتکش "لونا"، دولت آمریکا با اجاره کردن یک نفتکش محموله نفتی آن را تخلیه کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه منطقه دایما در رصد ما است، زیرا طولانی‌ترین ساحل را در خلیج فارس داریم و دارای جزایر راهبردی هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دریادار «علیرضا تنگسیری» گفت: اکنون حضور بیگانگان فرامنطقه ای در خلیج فارس کمرنگ شده است و در آبهای جنوبی خلیج فارس هستند اما در آب‌های ایران حضور ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه منطقه دایما در رصد ما است، زیرا طولانی‌ترین ساحل را در خلیج فارس داریم و دارای جزایر راهبردی هستیم.