سه‌شنبه 17 مهر 1403

تکمیل واحد‌های مسکن مهر از محل اعتبارات صندوق ملی مسکن

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
تکمیل واحد‌های مسکن مهر از محل اعتبارات صندوق ملی مسکن

سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید در مراسم افتتاح 6هزار و447 واحد مسکن مهر مهستان و پردیس گفت: بنا را داشتیم در سال 1403 افتتاح را تکمیل و تسریع کنیم در خرداد ماه 11 هزار واحد تعهد داده بودیم که امروز اینجا هستیم کار بزرگ بخشی در مسکن مهر انجام شود.

وی ادامه داد: افتتاح امروز پروژه‌های مسکن مهر در مهستان و پردیس مدیون پیگیری شهید رئیسی است که بالغ بر 6هزار 447 واحد مسکن مهر است.

او اظهار کرد: در بحث مسکن مهر عملا آورده متقاضی را نداشتیم از محل صندوق ملی مسکن که در سال گذشته تدبیر شده بود و از واحد‌های مساکن مهر باقی مانده بود به بهره برداری رسید.

او بیان کرد: پروژه‌های مهستان که واحد‌های مسکن مهر باقی مانده بود و در تعهد دولت بود به بهره برداری رسید.

غفوری بیان کرد: متعهد هستیم در این ماه افتتاح واحد‌های دیگر از جمله افتتاح واحد‌های مسکونی در استان تهران و پرند را داشته باشیم و امروز سه هزار و 367 واحد در پردیس را افتتاح و عملیات اجرایی 13هزار واحد در شهر اشتهارد را هم خواهیم داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در پروژه‌های نهضت ملی مسکن و مسکن‌های مهر به ازای هر هزار واحد در پروژه نهضت ملی، یک مدرسه و یک مرکز تجاری و به ازای هر دو هزار واحد یک پروژه مذهبی درنظر گرفته‌ایم.

خبرنگار: محبوبه کباری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی