یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری تسنیم

روز نخست مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی با برگزاری رقابت تپانچه میکس پیگیری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویری از خیابان ویلا تهران در، سال 1357 منتشر شده است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌های میکس تپانچه ایران در مسابقات تیراندازی جهانی و توزیع سهمیه المپیک برزیل در رده‌های نهم و بیست و پنجم قرار گرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به شهرک «المغیر» در شمال شرق رام الله یورش بردند و خانه های فلسطینی ها را به آتش کشیدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

تیراندازی اخیر به سه خودرو پلیس و شهادت پنج مامور فراجا در محور مواصلاتی سوران مهرستان بلوچستان مجددا اثبات کرد که استخوان شکسته جیش الظلم «جیش العدل» در گلوی بلوچستان با نسخه «گفتگو» شیخ مسجد جامع مکی زاهدان از گلو پایین نمی رود و شاید تنها راهکار دفع آن، بالا آوردنش باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چندین گروه حقوق بشری در آلمان همزمان با تداوم حملات اسرائیل به غزه، از دولت این کشور به دلیل ارسال تسلیحات به سرزمین‌های اشغالی شکایت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنویز: مسئول عملیات پلیس استان‌های «غزه» و «شمال» نوار غزه به همراه پسرش در پی حمله ارتش اسرائیل به خانه آن‌ها به شهادت رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل خبر داد که «بدبینی در میان مقامات اسرائیلی شرکت کننده در مذاکرات با حماس در مورد دستیابی به توافقی در آینده نزدیک حاکم است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه عبری زبان هاآرتص اشاره کرد که ترور فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه توسط اشغالگران باعث افزایش محبوبیت حماس و رهبری آن خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نظامیان ارتش اسرائیل به سوی خبرنگاران شبکه خبری المیادین در جنوب لبنان آتش گشودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نیروهای نظامی امریکایی امیدوار هستند در صورت بروز جنگی در آینده آن کشور از ربات‌ها به عنوان سرباز استفاده کند. قرار است ربات‌ها کارهای کثیف، کسل کننده و خطرناک را انجام دهند که می‌توانند باعث کشته شدن صدها یا حتی هزاران نفر شوند و تاکنون در طول دو دهه جنگ در خاورمیانه جان هفت هزار نظامی امریکایی را گرفته اند.

وب‌گاه عصر ایران

ماموران پلیس شیکاگو پس از متوقف کردن یک خودرو به دلیل جرائم رانندگی، راننده سیاه پوست آن را با شلیک گلوله کشتند. در جریان این تیراندازی که نیرو‌های پلیس ظرف 41 ثانیه 96 گلوله شلیک کرده‌اند، راننده 26 ساله کشته شده و یک افسر پلیس نیز زخمی شده است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه شاهد حمله سنگین ارتش رژیم صهیونیستی است.

وب‌گاه الف

ماموران پلیس شیکاگو پس از متوقف کردن یک خودرو به دلیل جرائم رانندگی، راننده سیاه پوست آن را با شلیک گلوله کشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به دنبال قتل مرموز پیرمرد بازنشسته هنگام پیاده‌روی در محله پاسداران تحقیقات تیم جنایی آغاز شد. به دنبال قتل مرموز پیرمرد بازنشسته هنگام پیاده‌روی در محله پاسداران تحقیقات تیم جنایی آغاز شد. به گزارش عرشه آنلاین، ظهر بیست و دوم فروردین ماه، مرگ مشکوک مرد میانسالی در یکی از پارک‌های محله پاسداران از سوی مردم به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش داده شد.

وب‌گاه ورزش سه

امیرمحمد یزدانی در ثانیه های آخر و با دشواری موفق به کسب مدال طلای آسیا در وزن 70 کیلوگرم شد.