یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

درپی انتشار ویدیویی از صحنه یک سرقت در محدوده بزرگراه صدر، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد که تیراندازی انجام شده در این محدوده نه از سوی سارقان بلکه از سوی یکی از ماموران نظامی حاضر در این محل بوده است. درپی انتشار ویدیویی از صحنه یک سرقت در محدوده بزرگراه صدر، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد که تیراندازی انجام شده در این محدوده...

وب‌گاه عصر ایران

در پی انتشار تصاویری از سرقت مسلحانه در بزرگراه صدر، دستور ویژه قضایی برای بررسی موضوع و شناساییِ عوامل دخیل صادر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

درپی انتشار ویدیویی از صحنه یک سرقت در محدوده بزرگراه صدر، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد که تیراندازی انجام شده در این محدوده نه از سوی سارقان بلکه از سوی یکی از ماموران نظامی حاضر در این محل بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعتی قبل، دو خودوری نیروی انتظامی در محور مواصلاتی سوران مهرستان مورد حمله تروریستی قرار گرفت. ساعتی قبل، دو خودوری نیروی انتظامی در محور مواصلاتی سوران مهرستان مورد حمله تروریستی قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، در پی این حمله 5 نفر به شهادت رسیده‌اند؛ تعدادی از پرسنل انتظامی و تعدادی نیز مجروح شدند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تازه‌ترین اطلاعیه‌ای که با موضوع عفاف و حجاب منتشر کرده است، خواستار رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی از سوی مردم شد و از برخورد جدی و قانونی با افراد هنجارگریز خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

در راستای صیانت از امنیت روانی جامعه، دستور ویژه قضایی برای بررسی ماجرای رخ داده در بزرگراه صدر و شناسایی عوامل دخیل صادر شد.

وب‌گاه فرارو

در حالی که طی سه هفته گذشته، سه مورد حمله شبانه به سمت منزل شخصی سه نفر از نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران انجام شده است، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان آمل، جزئیات یکی از این حمله‌ها که به منزل مسکونی خود او صورت گرفته است را تشریح کرد و گفت که این تعرض، احتمالا کار اعضای باند‌های حرفه‌ای قاچاق چوب است؛ آن هم در شرایطی که اغلب نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد: شب گذشته زیرساخت‌های ارتش سوریه در منطقه «محجه» در درعا بمباران شد.

وب‌گاه الف

صبح امروز انتشار ویدئویی در فضای مجازی با عنوان زورگیری و سرقت مسلحانه در اتوبان صدر تهران با حواشی مختلفی همراه بود برخی آن را ویدئویی حقیقی و برخی غیرواقعی اعلام کردند؛ اما واقعیت این تیراندازی چه بوده است.

وب‌گاه فرارو

مراسم تجلیل از رضا قیطاسی قهرمان قوی‌ترین مردان و ایران و جهان شامگاه یکشنبه در هتل باباطاهر همدان با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، حمیدرضا یاری سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام با حضور ورزشکاران برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صبح امروز انتشار ویدئویی در فضای مجازی با عنوان زورگیری و سرقت مسلحانه در اتوبان صدر تهران با حواشی مختلفی همراه بود.

خبرگزاری تسنیم

صبح امروز انتشار ویدئویی در فضای مجازی با عنوان زورگیری و سرقت مسلحانه در اتوبان صدر تهران با حواشی مختلفی همراه بود برخی آن را ویدئویی حقیقی و برخی غیرواقعی اعلام کردند؛ اما واقعیت این تیراندازی چه بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله‌های رژیم صهیونیستی به شهرهای کرانه باختری با اهداف مختلف از جمله افزایش تعداد اسرای فلسطینی و گسترش ترس و وحشت در این منطقه طی بامداد امروز نیز ادامه داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه پنتاگون آمده است: «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا با «یوآو گالانت» وزیر جنگ اسرائیل درباره نیاز فوری به افزایش قابل توجه ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه، از جمله اجرای اقدامات تایید شده توسط کابینه جنگ اسرائیل، گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌45 سال پیش روزنامه‌های آن زمان از تیتر "اعدام" استفاده کردند، اما روایت گری‌های روز‌ها و سال‌های پس از اعدام شامل صحبت‌های خلخالی، هادی غفاری، ابراهیم یزدی، فرشته انشاء (از نزدیکان هویدا)، ابوالفضل حکیمی (نماینده مردمی حاضر در دادگاه هویدا)، اصغر رخ صفت (رئیس وقت زندان قصر)، توکلی بینا (عضو حزب موتلفه اسلامی) و عباس میلانی (تاریخ پژوه) نشان می‌دهد، هویدا پیش از اجرای حکم اعدام در حیاط...

وب‌گاه خبر آنلاین

سرهنگ صیاد شیرازی روحیه‌ای انقلابی داشت و به دنبال پیروزی در عملیات‌ها بود، خودش به قرارگاه نجف سپاه می‌آمد و به ما کمک فکری می داد او انصافا فردی مومن و شجاع و دلسوز رزمندگان بود.