یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری تسنیم

عضو تیم ملی تفنگ و دارنده سهمیه المپیک 2024 پاریس گفت: فکر می‌کنم آنچه باعث نتیجه گرفتنم شده پشتکارم در هر شرایطی بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از اعضای اصلی گروهک تروریستی در عملیات پلیس در ایرانشهر دستگیر شد. فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از اعضای اصلی گروهک تروریستی در عملیات پلیس در ایرانشهر دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، سردار دوستعلی جلیلیان تصریح کرد: لحظاتی قبل یکی از اعضای اصلی گروهک تروریستی در عملیات پلیس در ایرانشهر دستگیر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی اعلام کرد ویلیام (بیل) برنز، رئیس سیا روز یکشنبه برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس و تبادل اسرا در قاهره بوده و بازگشته است.

وب‌گاه عصر ایران

مأموران انتظامی پاسگاه «سیلاخور» دورود با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی عامل تیراندازی را در این شهرستان شناسایی و دستگیر و دوقبضه سلاح شکاری از وی کشف شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روایت اقتدار، جوانمردی، شجاعت، غیرت و از خودگذشتگی مردان و زنان سبزپوش، حکایت و حرف تازه‌ای نیست، حکایت ستاره‌هایی است که شب و روز نمی‌شناسند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد ایرانی به دست پلیس سوئیس به ضرب گلوله در یک جریان گروگان گیری کشته شد. مرد ایرانی به دست پلیس سوئیس به ضرب گلوله در یک جریان گروگان گیری کشته شد. به گزارش عرشه آنلاین، پیکر مردی که گفته می‌شد در جریان گروگانگیری در سوییس کشته شده است، به ایران منتقل شد.

خبرگزاری تسنیم

روایت اقتدار، جوانمردی، شجاعت، غیرت و از خودگذشتگی مردان و زنان سبزپوش، حکایت و حرف تازه ای نیست؛ حکایت ستاره‌هایی است که شب و روز نمی‌شناسند و در همه ایام برای حفظ "حریم مقدس امنیت" خوش می‌درخشند و از جان شیرین می‌گذرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تیراندازی به یک زن فلسطینی در ایست بازرسی در منطقه الاغوار خبر دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر فدراسیون تیراندازی با اشاره به برگزاری رقابت‌های این رشته در آستانه بازی‌های المپیک گفت: با توجه به تغییرات اعمال شده در این بازی‌ها، در مسابقات کسب سهمیه برزیل هم این قوانین اعمال می‌شود تا ورزشکاران با شرایط جدید تطبیق پیدا کنند.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی گرگان گفت: فردی که در حالت غیرطبیعی اقدام به راهبندان و ایجاد خسارت به چند خودرو عبوری کرده بود با شلیک پلیس گرگان دستگیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت شهید حسینعلی شیبک قبل از خروج از کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

در نحوه برگزاری فینال تیراندازی در المپیک پاریس تغییراتی ایجاد شده است.

وب‌گاه الف

فردی که در حالت غیرطبیعی اقدام به راهبندان و ایجاد خسارت به چند خودرو عبوری کرده بود با شلیک پلیس گرگان دستگیر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت شهید شیبک خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عامل اصلی شهادت شهید حسینعلی شیبک حین خروج از مرز در سراوان دستگیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اوایل فروردین ماه امسال زن میانسالی طلا و دلارهایی که در خانه داشته را در کیسه‌ای می‌گذارد تا با خود به سفر ببرد، اما یکی از اعضای خانواده بدون اینکه بداند محتوای درون کیسه چیست و به گمان اینکه داخل کیسه آشغال است آن را جلوی در خانه می‌گذارد. چند دقیقه بعد یک زباله‌گرد کیسه را برمی‌دارد و با خود می‌برد.