چهارشنبه 4 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری تسنیم

آخرین رده‌بندی جهانی تیراندازی اعلام و جایگاه تیراندازان کشورمان مشخص شد.

وب‌گاه گسترش

فرمانده انتظامی سلسله گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از مناطق شهر سلسله بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر این تیراندازی، یک نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و پس از اعزام به بیمارستان فوت نموده است. سرهنگ محمد بوستان افروز، فرمانده انتظامی سلسله از دستگیری قاتل پس از ارتکاب به جرم در شهرستان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نظامیان رژیم صهیونیستی شامگاه امروز یکشنبه برای چندمین بار، از ترس نفوذ نیروهای مقاومت، خودزنی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: هر چند که آیت‌الله عطاءالله اشرفی اصفهانی امام جمعه وقت کرمانشاه ساعت 12:15 ظهرِ 23 مهر 1361 توسط عامل سازمان تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید اما بر اساس اسناد منتشر شده در کتاب زندگی و مبارزات آیت‌الله شهید اشرفی اصفهانی، ترور ایشان، اولین سوء قصد سازمان به جان ایشان نبود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل مدعی شد که جنگنده‌های این رژیم زیرساخت‌های نظامی حزب‌الله در لبنان را هدف قرار داده است و آماده هرگونه تشدید احتمالی در مرزهای شمالی هستند.

وب‌گاه گسترش

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل مسلحانه راننده کامیون حامل بار حنا اهل استان یزد در محور دلگان به ایرانشهر در مهر ماه سال گذشته، ماموران بلافاصله به محل مربوطه اعزام شدند. سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل قتل مسلحانه راننده کامیون 55 ساله توسط کاراگاهان...

وب‌گاه خبر آنلاین

روزیاتو نوشت: به تازگی اولین واحد مجهز به سلاح لیزری به نمایش گذاشته شده است که احتمالاً اولین در نوع خود در کل جهان باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ماجرای تیراندازی در بزرگراه آزادگان تهران را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ماجرای تیراندازی در بزرگراه آزادگان تهران را تشریح کرد. رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ماجرای تیراندازی در بزرگراه آزادگان تهران را تشریح کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ حسین باباپور گفت: با انجام رصد و پایش و پیگیری‌های شبانه‌روزی و فعال‌سازی گشت‌های آشکار و پنهان پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محورها و بزرگراه‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری یک عامل تیراندازی به اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، گفت: راننده سواری دنا که سعی در فرار از دست پلیس را داشت؛ در بزرگراه آزادگان متوقف شد و 68 کیلوگرم شیشه در آن، کشف شد.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف 68 کیلوگرم روانگردان صنعتی شیشه از یک قاچاقچی مواد مخدر در بزرگراه آزادگان خبرداد.