چهارشنبه 4 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه الف

بعد از ظهر پنجشنبه گروهی از مستندسازان ایرانی برنامه ثریا که برای تهیه مستندی از جنگ غزه در مرز لبنان مستقر بودند هدف گلوله بارن ارتش اسرائیل قرار گرفتند که با شهادت یک عضو لبنانی این تیم خبری و پنج ساعت گلوله باران محل استقرار خبرنگاران ایرانی همراه بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کانادا اعلام کرد 41 دیپلماتش همزمان با ادامه اختلافات با هند بر سر قتل چند ماه قبل یک رهبر جدایی طلبان سیک، خاک این کشور را ترک کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه های رژیم صهیونیستی از حمله موشکی جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست در مرز لبنان با فلسطین اشغالی خبردادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی تیراندازی با کمان در حالی بدون هیچ دستاوردی از بازی‌های آسیایی به ایران بازگشت که ضعف فنی آن با مشکلات روحی و روانی کمانداران توجیه شد!

خبرگزاری تسنیم

اتحادیه فوتبال اروپا درباره بازی نیمه‌تمام تیم‌های ملی بلژیک و سوئد در دور هشتم مرحله انتخابی یورو 2024 تصمیم‌گیری کرد.

وب‌گاه الف

قهرمان تیراندازی المپیک توکیو گفت: جنایت رژیم پلید صهیونیستی را محکوم می‌کنم و حاضرم به عنوان امدادگر به غزه بروم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در پی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به غزه و حملات ناجوانمردانه این رژیم به بیمارستانی در غزه، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی کشورمان با انتشار بیانیه‌های مختلف نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند. در ابتدا وزارت ورزش و جوانان در پیامی همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین را اعلام و از جبهه مقاومت اسلامی در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نشست با مقامات بلندپایه رژیم صهیونیستی که پشت در‌های بسته برگزار شد اذعان کرد که قدرت حزب‌الله لبنان 10 برابر قدرت جنبش مقامت اسلامی فلسطین حماس است. همچنین گالانت در این نشست از مسئولان بلندپایه رژیم صهیونیستی خواست که انتقال مهمات و تجهیزات نظامی به ارتش این رژیم در شمال اراضی اشغالی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نفرات اعزامی تیم ملی تیراندازی به پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قهرمان المپیک تیراندازی ایران با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: اگر امکانش باشد می‌خواهم به عنوان یک امدادگر به غزه بروم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خانواده ورزش و فدراسیون‌های ورزشی با انتشار بیانیه‌های جداگانه نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه واکنش نشان دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قهرمان المپیک تیراندازی ایران با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: اگر امکانش باشد می‌خواهم به عنوان یک امدادگر به غزه بروم.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان بدون کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو نتیجه ضعیفی را به نام خود ثبت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «راه نجات»، «بازمانده»، «ابوزینب»، «سربازان کوچک»، «قناری»، «به خانه بازگرد»، «سی و سه روز»، «سه گلوله»، «فرحه»، «بانوی جنگجوی چانسی»، «خارج از قانون»، «قضاوت»، «نبوغ شگفت انگیز»، «هواپیماها»، «نفس بکش»، «شب بیست و نهم»، «خانه خراب کن»، «غلامرضا تختی»، «گاوچران ها»، «نجات سینما»، «سرخ پوست»، «خانه خراب کن 2»،...

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم تیراندازی ایران در بازی‌های آسیایی عملکرد بسیار بدی داشت و آنها حتی نتوانستند عملکرد خود در بازی های آسیایی جاکارتا را تکرار کنند.