چهارشنبه 4 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه گسترش

پلیس پایتخت: دستور ایست پلیس برای توقف پژو 207 مسروقه در جنوب تهران با عدم توجه راننده خودرو همراه شد و از این رو عملیات تعقیب و گریز میان خودروی مذکور و ماموران آغاز شد. دقایقی بعد ماموران برای متوقف کردن خودرو اقدام به شلیک چند تیر کردند و سرانجام پژو 207 در خیابان فدائیان اسلام متوقف و سارق بازداشت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مصر گذرگاه رفح را با دیوار بتونی بست! مصر گذرگاه رفح را با دیوار بتونی بست! به گزارش عرشه آنلاین، مصر امروز گذرگاه رفح تنها گذرگاه ارتباطی غزه با خارج را با دیوار بتونی مسدود کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تمرینات انفرادی زهرا نعمتی باعث شده تا او نتواند در چندین رقابت بین‌المللی به نتیجه و مدال برسد.

وب‌گاه فرارو

صبح امروز (شنبه) در منطقه خزانه تهران، صدای تیراندازی، شنیده شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران علت تیراندازی مأموران پلیس در منطقه خزانه را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراکز تکثیر و پرورش گونه‌های حیات‌وحش با اهداف مختلفی از جمله حفظ و احیای این گونه‌ها، شکار و مصرف پروتئینی ایجاد شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران علت تیراندازی ماموران پلیس در منطقه خزانه را اعلام کرد. مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران علت تیراندازی ماموران پلیس در منطقه خزانه را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران علت تیراندازی ماموران پلیس در منطقه خزانه را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علت تیراندازی ماموران پلیس در منطقه خزانه، عدم توجه راننده خودرو مسروقه به دستور ایست ماموران بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ساعت 07:45 امروز شنبه مورخه 22 مهرماه 1402، ماموران کلانتری 160 خزانه در خیابان ابریشم موفق به شناسایی خودرو 207 مسروقه شدند. با عدم توجه راننده خودرو مسروقه به دستور ایست ماموران، طی تعقیب و گریز و رعایت قانون بکارگیری سلاح از سوی مأموران، نهایتا خودرو 207 در خیابان فدائیان متوقف و سارق خودرو نیز دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران علت تیراندازی ماموران پلیس در منطقه خزانه را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صبح امروز تیراندازی در خزانه اهالی این منطقه را به وحشت انداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه خبری قدس گزارش داد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین یورش بردند و مبارزان مسلح فلسطینی با آنها درگیر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه های خبری از درگیری شدید میان نیروهای فلسطینی و ارتش اسرائیل در اردوگاه جنین و اردوگاه قلندیا در شمال بیت المقدس حکایت دارند.