چهارشنبه 4 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روز نخست مسابقات تیروکمان نمایندگان ایران در کامپوند مردان و ریکرو زنان رقابت کردند.

وب‌گاه ورزش سه

زهرا نعمتی نتوانست به مرحله حذفی مسابقات تیراندازی با کمان بازی های آسیایی صعود کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، وزیر کشور ترکیه اعلام کرد دو تروریست عاملان اصلی حمله امروز در آنکار بوده اند که یکی از آن‌ها خودش را درون خودرویی منفجر کرده و نفر دوم نیز پس از تبادل آتش با نیرو‌های امنیتی بازداشت شده است. وی اعلام کرد که در این حمله که دفتر امنیتی وزارت کشور را هدف قرار داده دو افسر ترکیه‌ای زخمی شده اند. رسانه‌های ترکیه دقایقی پیش از...

وب‌گاه 55 آنلاین

وزیر کشور ترکیه حمله امروز علیه ساختمان وزارت کشور ترکیه در آنکارا را تروریستی اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درگیری مسلحانه پلیس با اشرار مسلح منجر به کشته شدن فرد شرور شد. درگیری مسلحانه پلیس با اشرار مسلح منجر به کشته شدن فرد شرور شد. شرور مسلح در آتش متقابل پلیس در شهرستان حمیدیه به هلاکت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه‌های محلی ترکیه از وقوع انفجار و تیراندازی در نزدیکی پارلمان و وزارتخانه‌های این کشور در آنکارا خبر دادند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه‌های محلی ترکیه از وقوع انفجار و تیراندازی در نزدیکی پارلمان و وزارتخانه‌های این کشور در آنکارا خبر دادند که ظاهراً وزارت کشور هدف گرفته شده بود و یک نفر زخمی شده است

وب‌گاه گسترش

وزیر کشور ترکیه اعلام کرد دو تروریست عاملان اصلی حمله امروز در آنکار بوده اند که یکی از آنها خودش را درون خودرویی منفجر کرده و نفر دوم نیز پس از تبادل آتش با نیروهای امنیتی بازداشت شده است. در این حمله که دفتر امنیتی وزارت کشور را هدف قرار داده دو افسر ترکیه ای زخمی شده است. رسانه های ترکیه دقایقی پیش از شنیده شدن صدای انفجار قوی و تیراندازی در مرکز آنکارا خبر دادند.

وب‌گاه ورزش سه

آیین اختتامیه پنجاه و چهارمین دوره مسابقات تیراندازی سیزم برگزار گردید و تیم ارتش ایران با یک عنوان هشتم و یک عنوان نهم به کار خود پایان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌ها از انفجار در نزدیکی وزارت کشور ترکیه در آنکارا خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه‌ها از انفجار در نزدیکی وزارت کشور ترکیه در آنکارا خبر دادند. رسانه‌ها از انفجار در نزدیکی وزارت کشور ترکیه در آنکارا خبر دادند. به گزارش عرشه آنلاین، رسانه‌های ترکیه اعلام کردند که به دنبال شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی مقر وزارت کشور در آنکارا خیابان‌های منتهی به این منطقه بسته شد.

وب‌گاه گسترش

رسانه‌های عراق از تلاش برای ترور یکی از نمایندگان سابق مجلس این کشور خبر داد. منابع عراقی از تلاش نافرجام برای ترور «کاظم الصیادی» عضو ائتلاف دولت قانون و نماینده سابق مجلس عراق خبر دادند. به گزارش این منابع، الصیادی در حین تردد در خودروی خود با همراه یک راننده در منطقه کراده در مرکز بغداد هدف تیراندازی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رسانه‌های فلسطینی، مرکز داده‌پردازی فلسطینی معطی در گزارشی اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته 14 عملیات مختلف مقاومتی در کرانه باختری به وقوع پیوسته است. این مرکز اشاره کرد که این عملیات‌ها شامل یک مورد تیراندازی و 13 مورد درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان اشغالگر صهیونیست بوده است. بر پایه این گزارش، مبارزان مقاومت فلسطین در شهر طولکرم...

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - 6 مربی از استان اصفهان و در رشته های تیراندازی، هندبال، شنا در بازی‌های آسیایی هانگژو حضور دارند که در مجموع با کسب چند مدال کارنامه به نسبت موفقی تاکنون در این رقابت‌ها از خود برجاگذاشته اند.