چهارشنبه 4 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسرائیل مانع از بازدید وزرای خارجه اروپایی از شهرهای فلسطینی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در روز دهم بازی‌های آسیایی کاروان کشورمان به یک مدال طلا و یک برنز دست پیدا کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تیراندازی در شهرکی صهیونیست نشین در شمال کرانه باختری خبر دادند. منابع عبری اعلام کردند که این تیراندازی در شهرک صهیونیست نشین «جان‌نیر» در شمال جنین در کرانه باختری رخ داده است. همچنین منابع محلی اعلام کردند که مبارزان فلسطینی به سمت شهرک صهیونیست نشین در شهر جنین آتش گشوده و از محل خارج شدند. *...

وب‌گاه گسترش

این جوان 22 ساله با اشاره به پست‌های ایلان ماسک که در آن‌ها او را یک نئونازی خوانده است، از میلیاردر مالک ایکس شکایت کرد. از ایلان ماسک، مالک میلیارد شبکه اجتماعی ایکس به دلیل نئونازی خواندن یک مرد شکایت شده است. «بن برودی» 22 ساله که این شکایت را ثبت کرده است، ماسک را متهم کرده که در تابستان امسال با انتشار پست‌های گمراه‌کننده‌ای در مورد درگیری نئونازی‌ها، به او چنین تهمتی زده است. در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس تایلند از دستگیری یک مرد مسلح پس از وقوع تیراندازی مرگبار در یک مرکز خرید در بانکوک، پایتخت این کشور خبر داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مرد مسلح پس از وقوع تیراندازی مرگبار در یک مرکز خرید در بانکوک توسط پلیس دستگیر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از شبکه الجزیره نوشت: پلیس تایلند از دستگیری یک مرد مسلح پس از وقوع تیراندازی مرگبار در یک مرکز خرید در بانکوک، پایتخت این کشور خبر داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سالگرد شهادت «محمد الدره» کودک فلسطینی و جنایات صهیونیست‌ها علیه کودکان فلسطینی گفت: کودک کشی شاخصه رژیم صهیونیستی است.

وب‌گاه ورزش سه

نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی به میزبانی هانگژوی چین به روز دهم رسیده است و کاروان ایران تا پایان روز نهم جایگاهی در بین ده کشور بالای جدول ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از 16 سال زندگی مخفیانه قاتل فراری که خواهرزاده 19 ساله را به قتل رسانده بود لو رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

روز دهم بازی‌های آسیایی آغاز شده و ورزشکاران کشورمان به مصاف رقبای خود رفته‌اند. در این خبر با نتایج لحظه‌به‌لحظه این مسابقات همراه ما باشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

گیسا بایبوردی در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات تیراندازی با کمان به مصاف کمانداری از کره‌جنوبی رفت و با نتیجه 148 بر 144 شکست خورد.

خبرگزاری تسنیم

بانوی ملی‌پوشان تیراندازی با کمان پس از حذف از بازی‌های آسیایی گفت: تا آخرین تیر تمام تلاشم را برای پیروزی کردم، اما نشد که صعود کنم.

وب‌گاه مشرق نیوز

نهمین روز از بازی‌های آسیایی برای کاروان کشورمان روزی طلایی بود.