چهارشنبه 4 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عصر ایران

بررسی‌های بیشتر نشان داد، در جریان این تیراندازی ها، کارگر جوان که مشغول پیاده‌روی با دوست خود بوده و در درگیری دخالتی نداشته هدف شلیک گلوله قرار گرفته است.

وب‌گاه فرارو

امام‌علیزاده درباره اینکه فرزندانش به انجام چتربازی تمایلی دارند یا خیر، می‌گوید: برخلاف من که روحیه ماجراجویانه داشتم 3دختر و یک پسرم شباهتی به من ندارند و هیچ‌کدام علاقه‌ای به پرش و چتربازی ندارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشجوی مسلح مادر، دختر و یک استاد دانشگاه را به قتل رساند. یک دانشجو دست به جنایت زد و 3 نفر را به قتل رساند. مقامات پلیس هلند اعلام کردند که یک دانشجوی هلندی با استفاده از اسلحه 3 نفر از جمله یک استاد دانشگاه روتردام را به قتل رساند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فردی در خوی خواهرزاده خود را با ضربات گلوله به قتل رساند. فرمانده انتظامی شهرستان خوی از تیراندازی منجر به قتل به علت اختلاف خانوادگی و دستگیری قاتل در این شهرستان، خبر داد. سرهنگ "کیومرث پاکدل" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل مسلحانه در شهرستان "خوی"، موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران انتظامی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از وبگاه شهاب نیوز، امروز 30 سپتامبر 2023 مصادف با بیست و سومین سالگرد شهادت «محمد الدره» کودک 12 ساله فلسطینی در آغوش پدرش به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست است. این جنایت وحشیانه در روز سی ام سپتامبر 2000 و در جریان انتفاضه الاقصی (انتفاضه دوم فلسطین) در روز روشن رخ داد و انتشار تصاویر آن از سوی خبرنگاران، جهان را تکان داد. این جنایت وحشیانه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی شهرستان خوی از تیراندازی منجر به قتل به علت اختلاف خانوادگی و دستگیری قاتل در این شهرستان، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

تیم ارتش ایران در مسابقات تیراندازی سیزم با یک عنوان هشتمی در بخش دقت و یک عنوان نهمی در بخش سرعت به کار خود پایان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایرنا

هانگژو - ایرنا - سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی گفت: رقابت تنگاتنگی در فینال وجود داشت و به تیراندازان بابت کسب این مدال تبریک می‌گویم.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی تاکید که مدال تپانچه میکس چهارمین مدال برترین‌های ما در این دوره بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردی 44 ساله و قوی‌هیکل با چشمانی جذاب و گیرا، با لبخندی به شیرینی عسل، مردی اسرارآمیز به‌نام سردار شهید «سید حمیدرضا هاشمی» با اسم رمز «سید علی موسوی»

وب‌گاه الف

تیم میکس تپانچه بادی ایران در بازی‌های آسیایی به مدال برنز رسید.

وب‌گاه ورزش سه

دو عضو تیم ملی تپانچه میکس ایران بعد از کسب مدال حس و حال خود را تشریح کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: مردی روز سه‌شنبه 4مهرماه در جریان تیراندازی به‌سوی 2مرد 35 و 40ساله در شهرستان فراشبند واقع در استان فارس تلاش کرد بگریزد. او در حال فرار بود که گروهی از مأموران پلیس سد راهش شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم تیراندازی ای ان در تپانچه میکس صاحب مدال برنز بازی های آسیایی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حادثه هشتم مهر 1401 زاهدان بسیار تلخ بود و طبیعی بود که نظام نسبت به آن واکنش شایسته داشته باشد. این حادثه چهار علت اصلی داشت که شاید بسیاری از مردم ندانند.