پنج‌شنبه 5 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: قاتل مسلحی که دو روز گذشته پس از کشتن 2 شهروند مرد 35 و 40 ساله در فراشبند و مجروح کردن 3 مامور انتظامی به سمت کوه‌ها و باغات اطراف شهرستان قیروکارزین متواری شده بود با اشراف اطلاعاتی پلیس و تلاش تیم‌های زبده‌ای از افسران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان، کارآگاهان پلیس آگاهی استان و ماموران انتظامی شهرستان‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری قاتل مسلحی که دو روز گذشته پس از کشتن 2 نفر و مجروح کردن 3 نفر دیگر متواری شده بود خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

عضو تیم ملی تنیس روی میز ایران درباره شوکی که مقابل حریف چین تاپیه‌ای در بازی‌های آسیایی به او وارد شد، توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درگیری‌های جمعه 8 مهر 1401 بین مردم معترض زاهدان و نیروی انتظامی در پی حوادث پاییز 1401 رخ داد در حادثه جمعه 8 مهرماه زاهدان چه اتفاقی افتاد. درگیری‌های جمعه 8 مهر 1401 بین مردم معترض زاهدان و نیروی انتظامی در پی حوادث پاییز 1401 رخ داد. روایت های مختلفی از این حادثه بایان شده است. در این حوادث شماری از مردم کشته و زخمی شدند. اعتراضات در زاهدان پس از آن صورت گرفت که عبدالغفار نقشبندی،...

وب‌گاه گسترش

ششمین روز بازی‌های آسیایی هانگژو با صعود نماینده کشورمان به مرحله پایانی تفنگ سه وضعیت مردان همراه شد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی ایرانی تیم ملی تیراندازی اندونزی گفت: پتانسیل ایران در تیراندازی بالاست ولی وقتی بچه‌ها اینطور و به سختی به فینال صعود می‌کنند برای من ناراحت کننده است.

خبرگزاری ایرنا

هانگژو - ایرنا - سرمربی تیم‌ملی تیراندازی اندونزی گفت: پتانسیل ایران در تیراندازی بالاست ولی وقتی بچه ها اینطور و به سختی به فینال صعود می‌کنند برای من ناراحت کننده است.

وب‌گاه ورزش سه

در روز ششم بازی های آسیایی یکی از ملی پوشان تیراندازی ایران به فینال راه یافتند.

وب‌گاه ورزش سه

در روز ششم بازی های آسیایی هانگژو احتمالا خبری از کسب مدال برای ورزشکاران ایرانی نخواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ملی پوش تیراندازی ایران در تفنگ 50 متر سه وضعیت به فینال این بخش راه پیدا کرد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم‌ملی تپانچه بادی گفت: بازیکنان آمادگی خوبی داشتند اما جو روانی که در کل دهکده و تیم‌ها وجود داشت اجازه نداد بچه‌های ما شایستگی خود را به نمایش بگذارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات پلیس هلند اعلام کرد‌ه‌اند که یک دانشجوی هلندی با استفاده از اسلحه 3 نفر از جمله یک استاد دانشگاه روتردام را به قتل رساند.

وب‌گاه ورزش سه

تیرانداز ان ایران در ششمین روز از بازی‌های آسیایی هانگژو در تپانچه بادی زنان به فینال راه نیافتند اما پوریا نوروزیان در تفنگ سه وضعیت مردان به فینال راه یافت.

خبرگزاری تسنیم

روز ششم بازی‌های آسیایی آغاز شده و ورزشکاران کشورمان به مصاف رقبای خود رفته‌اند. در این خبر با نتایج لحظه‌به‌لحظه این مسابقات همراه ما باشید.

وب‌گاه ورزش سه

عبدالله رشیدی، کهنه سرباز افسانه‌ای 60 ساله و تیرانداز کویتی، دو بار رکورد جهان را شکست.