پنج‌شنبه 5 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری تسنیم

خیلی‌ها در این جنگ گنج‌هایی از دست دادند که دیگر دست یافتنی نیست. خیلی‌های دیگر بدون اینکه غبار جبهه بر تنشان نشسته باشد، همه چیز به دست آوردند.

وب‌گاه ورزش سه

کار‌وان ایران در روز هفتم بازی های آسیایی هانگژو 11 رشته برای کسب مدال های خوشرنگ به میدان می روند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار علی آزادی تیراندازی در شهر سنندج را تکذیب کرد و اظهار داشت: «صدای شنیده شده مربوط به مراسم نورافشانی به مناسبت هفته وحدت بود.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری مهر: همچنین از بیرون زندان رامهرمز خوزستان صدای تیراندازی شنیده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از ساعتی پیش درپی صدور حکم اعدام یک زندانی در رامهرمز، شماری از زندانیان با ایجاد حریق دست به شورش و ناآرامی زدند از ساعتی پیش درپی صدور حکم اعدام یک زندانی در رامهرمز، شماری از زندانیان با ایجاد حریق دست به شورش و ناآرامی زدند گزارش ها حاکی است که از داخل زندان صدای تیراندازی شنیده شده است./ مهر

وب‌گاه عصر ایران

مهدی شمس‌آبادی درباره تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی در اطراف مسجد مکی، گفت: بر خلاف فراخوان‌هایی که از روزهای قبل برای ایجاد تجمع در استان منتشر شده بود، مردم به خوبی شرایط را مدیریت کردند، در فراخوان‌ها شرکت نکردند و اتفاق خاصی هم رخ نداده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان زاهدان: تیراندازی در سیستان و بلوچستان رخ نداده است دادستان زاهدان: تیراندازی در سیستان و بلوچستان رخ نداده است ایرنا به نقل از مهدی شمس آبادی دادستان زاهدان نوشت برخلاف فراخوان‌هایی که از روزهای قبل برای ایجاد تجمع در استان منتشر شده بود، مردم به خوبی شرایط را مدیریت کردند، در فراخوان‌ها شرکت نکردند و اتفاق خاصی هم رخ نداده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قوه قضاییه: تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر زخمی شدن عده‌ای در اطراف مسجد مکی جدید نیست خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه نوشت؛ دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفته است: تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر زخمی شدن عده‌ای در اطراف مسجد مکی جدید نیست / از صبح امروز تردد در شهر عادی و تیراندازی رخ نداده است میزان نوشت: بر خلاف فراخوان‌هایی که از روزهای قبل برای ایجاد...

وب‌گاه مشرق نیوز

هر چند رسانه های معاند و ضدانقلاب جهت رسیدن به اهداف شوم خود در سدد وارونه جلوه دادن واقعیت‌های جمعه سیاه زاهدان هستند؛ اما شواهد و مدارک همگی دلالت بر دروغگویی همیشگی آنها دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: شبکه قاچاق سلاح و مهمات جنگی و شکاری در ارومیه منهدم و 2 نفر در این خصوص دستگیر شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، رسانه‌های عربی امروز جمعه از تصمیم آماده باش امنیتی در این رژیم از بیم عملیات شهادت طلبانه در اعیاد یهودی خبر دادند. پایگاه عبری اللا به نقل از یک مسئول نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: عملیات تیراندازی در کرانه باختری تهدید شماره یک برای ارتش اسرائیل است. این در حالی است که در نیمه ماه جاری میلادی، پلیس رژیم صهیونیستی عناصر...

وب‌گاه مشرق نیوز

تیرانداز کشورمان در تفنگ 50 متر سه وضعیت به مدال نرسید.

وب‌گاه گسترش

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری قاتل مسلحی که دو روز گذشته پس از کشتن 2 نفر و مجروح کردن 3 نفر دیگر متواری شده بود خبر داد. سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: قاتل مسلحی که دو روز گذشته پس از کشتن 2 شهروند مرد 35 و 40 ساله در فراشبند و مجروح کردن 3 مامور انتظامی به سمت کوه ها و باغات اطراف شهرستان قیروکارزین متواری شده بود با اشراف اطلاعاتی پلیس و تلاش تیم های زبده ای از افسران...

وب‌گاه ورزش سه

در روز ششم بازی‌های آسیایی هانگژو پوریا نوروزیان در فینال تفنگ 50 متر سه وضعیت هشتم شد.