جمعه 30 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و نامزد حزب جمهوری‌خواه روز شنبه و در جریان یک گردهمایی تبلیغاتی در باتلر در ایالت پنسیلوانیا، از یک سوء قصد جان سالم به در برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول اف‌بی‌آی اعلام کرد: اف‌بی‌آی «توماس متیو کروکس» 20 ساله، از بتل پارک پنسیلوانیا را به‌عنوان سوژه‌ای که در تلاش برای ترور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در 13 ژوئیه در باتلر پنسیلوانیا دست داشت، شناسایی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک شاهد سوءقصد به ترامپ ادعا کرد: دو بار تلاش کردم تا به یک افسر پلیس درباره تیرانداز پیش از شلیک، اطلاع دهد، اما او اهمیتی نداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در پی سو قصد به دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، مقامات سیاسی کشورهای مختلف جهان، واکنش‌های متفاوتی به این سو قصد نشان دادند. شوکه شدن نتانیاهو از ترور ترامپ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به سو قصد به دونالد ترامپ گفت که این تیراندازی او را شوکه کرده است. سخنگوی گوترش تیراندازی به ترامپ را محکوم کرد سخنگوی...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا نیز در حساب شبکه اجتماعی خود به نام «تروت سوشیال»، اعلام کرد که گلوله‌ای که به سوی او شلیک شده بخش بالایی گوش او را زخمی کرده است. دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا نیز در حساب شبکه اجتماعی خود به نام «تروت سوشیال»، اعلام کرد که گلوله‌ای که به سوی او شلیک شده بخش بالایی گوش او را زخمی کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در اولین واکنش به تیراندازی به‌سمت دونالد ترامپ با انتشار بیانیه‌ای گفت که از سلامتی وی خوشحال است. او گفت: «خشونت جایی در ایالات متحده ندارد و ممکن نیست که هرگز اجازه چنین چیزی را بدهیم... همه باید خشونت سیاسی را محکوم کنند». کاخ سفید اعلام کرده است که جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا تلفنی با رقیب جمهوری‌خواهش که هدف...

وب‌گاه عصر ایران

دونالد ترامپ هنگام سخنرانی در پنسیلوانیا هدف تیراندازی قرار گرفت اما از این سوءقصد جان سالم به در برد. او در این ترور نافرجام از ناحیه گوش زخمی شد. در این حادثه ضارب با شلیک تک تیراندازان از پای درآمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت بیت‌کوین بلافاصله پس از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات‌متحده و نامزد احتمالی جمهوریخواه در انتخابات 2024 طی گردهمایی تبلیغاتی در پنسیلوانیا مورد حمله قرار گرفت، افزایش یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرد مواد فروش پس از شکسته شدن حکم اعدامش وقتی به قید وثیقه آزاد شد، گوشی قاپی‌های سریالی را شروع کرد.

وب‌گاه الف

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد ورزشکاران المپیکی استان تهران در صورت کسب مدال در بازی‌های المپیک پاریس، جوایز ارزی دریافت می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عامل ترور احتمالی ترامپ که با تیراندازی عوامل امنیتی در صحنه کشته شد، در فیلمی که از خود منتشر کرده است، می‌گوید: «من از جمهوری‌خواهان متنفرم. من از ترامپ متنفرم. و حدس بزنید چه؟ شما آدم اشتباهی دارید.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

دونالد ترامپ در حال سخنرانی در باتلر پنسیلوانیا بود که با سلاح تک تیرانداز از فاصله 121 تا 135 متری هدف قرار گرفت. دونالد ترامپ در حال سخنرانی در باتلر پنسیلوانیا بود که با سلاح تک تیرانداز از فاصله 121 تا 135 متری هدف قرار گرفت. تک تیرانداز‌ها سرویس مخفی آمریکا که بر روی ساختمانی نزدیک استیج سخنرانی ترامپ هستند، موفق به شناسایی عامل تیراندازی پیش از تیراندازی می‌شوند و شروع به شلیک...

وب‌گاه گسترش

ترامپ در حین سخنرانی خود در تجمع انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا، دچار سو قصد شد اما جان مرد پر حاشیه سیاست دنیا سالم به در برد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌تصویر ترامپ خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. اریک ترامپ فرزند رئیس جمهوری سابق در شرح آن نوشت: «این همان مبارزی است که آمریکا لازم دارد.» تصاویری که از مشت گره کرده دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا با صورت خونینش منتشر شده، تنها در تاریخ ساز نیستند. این تصاویر می‌توانند مسیر انتخابات پیش روی آمریکا در ماه نوامبر را نیز تغییر دهند. به گزارش بی بی سی، شکی نیست که خشونت...