شنبه 31 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیات رئیسه مجلس دوازدهم گفت: ما معتقدیم که سربازی باید حرفه‌ای شود، یعنی کسی که می‌خواهد سربازی نرود، باید پولش را بپردازد و اصطلاحا سربازی‌اش را بخرد؛ و قول می‌دهیم پیگر این طرح باشیم. عضو هیات رئیسه مجلس دوازدهم در جدیدترین مصاحبه خود درباره تصمیم مجلس برای خرید خدمت سربازی توضیحاتی را داد. احمد نادری، عضو هیات رئیسه مجلس دوازدهم در جدیدترین مصاحبه خود درباره تصمیم مجلس برای خرید...

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان کشورمان در تفنگ بادی 10 متر رقابت خود را برگزار کردند.

وب‌گاه گسترش

عضو هیات رئیسه مجلس دوازدهم، توضیحات مهمی را درباره خرید خدمت سربازی ارائه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیات رئیسه مجلس دوازدهم در جدیدترین مصاحبه خود درباره تصمیم مجلس برای خرید خدمت سربازی توضیحاتی را داد.

وب‌گاه فرارو

عضو هیات رئیسه مجلس دوازدهم گفت: ما معتقدیم که سربازی باید حرفه‌ای شود، یعنی کسی که می‌خواهد سربازی نرود، باید پولش را بپردازد و اصطلاحا سربازی‌اش را بخرد؛ و قول می‌دهیم پیگر این طرح باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس درباره ماجرای تیر اندازی شب گذشته در خیابان هزار جریب اصفهان توضیحاتی ارائه داد. ماجرای تیر اندازی در خیابان اصفهان چه بود؟ پلیس درباره ماجرای تیر اندازی شب گذشته در خیابان هزار جریب اصفهان توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قاضی قلابی در مشهد که اقدام به کلاهبرداری از مردم می کرد دستگیر شد. قاضی قلابی در مشهد که اقدام به کلاهبرداری از مردم می کرد دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، نیروهای نظارتی و اطلاعاتی دستگاه قضایی موفق شدند مردی را دستگیر کنند که با دریافت مبالغ کلان از مردم، به آنها قول حل کردن پرونده‌های قضایی‌شان را می‌داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان پخش رسمی رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه ادعا کرد که یک هیئت امنیتی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه به قاهره می‌رود تا درباره «بازگشایی گذرگاه مرزی رفح با غزه با هدف وارد کردن کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه» گفت‌وگو کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند کلاهبرداری میلیاردی با ترفند فروش حواله خودرو به ارزش 1500میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی تیراندازی با کمان که امیدوار بود با موفقیت در مسابقات اخیر سهمیه المپیک پاریس را کسب کند، با قبول شکست مقابل حریفان خود در وضعیت خطرناکی قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت دو نفر مسلح غیر ایرانی در ایرانشهر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های رژیم صهیونیسیت اذعان کردند که حزب الله خط آتش را گسترش داده است و شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه الجلیل غربی شمال فلسطین اشغالی را که هنوز تخلیه نشده‌اند، با 100 موشک هدف قرار داده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر ورزشی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان گفت: تلاش شده است پیش از رقابت‌های پارالمپیک، تیم‌های ملی در مسابقات یا اردوهای تدارکاتی حضور پیدا کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی افزود: در این نزاع مسلحانه 19 تن از شهروندان بی گناه و 8 تن از طرف‌های نزاع هدف گلوله قرار گرفتند؛ در این عملیات گسترده، 3 قبضه سلاح شکاری وینچستر و دولول نیز کشف شد و 5 فروشگاهی که عاملان شرارت از آن مکان‌ها برای وحشت آفرینی و درگیری استفاده کرده بودند نیز با دستور مقام قضائی پلمب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

2 کشتی گیر نوجوانان هادی شهری شهرستان بابلسر به علت سانحه تصادف با موتور درگذشتند.