شنبه 31 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

پاکستان در مورد اقدام نیروهای مرزبانی ایران ادعاهای جالبی را بیان کرد. پاکستان در مورد اقدام نیروهای مرزبانی ایران ادعاهای جالبی را بیان کرد. به گزارش عرشه آنلاین، منابع خبری مختلف به نقل از دولت پاکستان مدعی شدند: در نتیجه تیراندازی نیروهای مرزبانی ایران 4 تبعه پاکستان در اقلیم بلوچستان کشته شدند.

خبرگزاری دانشجو

مسابقات تیراندازی جام جهانی آلمان از 11 تا 19 خرداد به میزبانی مونیخ برگزار می‌شود. این مسابقات آخرین رویدادی است که رنکینگ آن در سهمیه المپیک پاریس تاثیرگذار است و 6 تیرانداز ایرانی در این مسابقات شرکت می‌کنند. آن‌ها هفته گذشته راهی اردوی مجارستان شده و برای حضور در جام جهانی از مجارستان راهی مونیخ خواهند شد. تیم ملی تیراندازی ایران در اردوی تدارکاتی و مسابقات مونیخ را هانیه رستمیان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع عبری زبان از وقوع عملیات ضد صهیونیستی در ایست بازرسی عورتا در جنوب شرق نابلس در کرانه باختری خبر دادند.

وب‌گاه عصر ایران

با حضور سرپرست و جانشین و تیم عملیاتی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران _ ساری در محل وقوع تیراندازی، بلافاصله هماهنگی‌های لازم با عوامل انتظامی برای پیگیری موضوع و شناسایی عوامل حمله کننده به نگهبانی مذکور صورت گرفت است.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست کمیته تیم‌های ملی تیراندازی منصوب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد نادری در گفتگویی درباره طرحی که در مجلس مبنی بر خرید سربازی که به دنبال آن هستند توضیحاتی داد. احمد نادری در گفتگویی درباره طرحی که در مجلس مبنی بر خرید سربازی که به دنبال آن هستند توضیحاتی داد. به گزارش عرشه آنلاین، متن گفتگو در زیر آمده است:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی با تشدید حملات به رفح در جنوب و جبالیا در شمال نوار غزه، برای دویست و سی و ششمین روز متوالی به جنگ نسل کشی در نوار غزه ادامه داده و درحال ارتکاب جنایات بیشتر و هدف قرار دادن آوارگان در چادرهایشان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

افراد ناشناس بامداد امروز به ایست و بازرسی محمولات جنگلی وارد محله شهرستان ساری حمله مسلحانه کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی هشدار حزب الله لبنان، آژیر حملات هوایی در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد صالحی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان گفت: طی گزارش واصله از همیاران محیط‌زیست مبنی بر ورود متخلفان به منطقه شکار و صید ممنوع هشتادپهلو و قطع اشجار و تخریب طبیعت برای زغال‌گیری، گشت اجرایی یگان حفاظت استان برای پیگیری موضوع به محل اعزام شدند. صالحی افزود: متخلفان بلافاصله بعد حضور و تذکر محیط‌بانان اقدام به درگیری و تیراندازی مستقیم...

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان از بانوانی المپیکی و پارالمپیک ایران تجلیل کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گودرزی بیان کرد: مرزداران غیور در این عملیات موفق شدند، ضمن توقیف دو دستگاه خودرو، مقدار 408 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل 158 کیلوگرم تریاک و 250 کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

وب‌گاه فرارو

در مرز سراوان 408 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف 408 کیلوگرم انواع موادمخدر در مرز سراوان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده مرزبانی از درگیری مسلحانه در مرز سراوان سیستان و بلوچستان خبر داد. فرمانده مرزبانی از درگیری مسلحانه در مرز سراوان سیستان و بلوچستان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر، مرزداران استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی شهرستان سراوان،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف 408 کیلوگرم انواع موادمخدر در مرز سراوان خبر داد.