شنبه 31 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

18 مرد و 12 زن در یک تور مسافرتی که شیطان پرست بودند در مازندران دستگیر شدند. 18 مرد و 12 زن در یک تور مسافرتی که شیطان پرست بودند در مازندران دستگیر شدند. به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده انتظامی عباس آباد از شناسایی و دستگیری اعضای شبکه شیطان پرستی در یکی از مناطق گردشگری این شهرستان در غرب مازندران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

هانیه رستمیان در فینال تپانچه 10 متر جام جهانی مونیخ در رده هفتم قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از نفوذ گروهی از مبارزان مقاومت فلسطین از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند. خبرنگار نظامی رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در همین رابطه اعلام کرد که حادثه امنیتی خطرناکی در نوار مرزی غزه رخ داده است. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که گروهی از «افراد مسلح»، نزدیک به 2 ساعت پیش موفق شده‌اند در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بزرگترین طرح گازرسانی و خطوط انتقال گاز در استان سیستان‌وبلوچستان امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفارت آمریکا در بیروت پس از حادثه تیراندازی امروز هشدار امنیتی در این خصوص صادر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سجاد پورحسینی در تپانچه 10 متر با وجود ثبت امتیاز 581 از رسیدن به فینال جام جهانی تیراندازی باز ماند.

وب‌گاه عصر ایران

هانیه رستمیان، ملی‌پوش تیراندازی کشورمان، با درخشش در رقابت‌های تپانچه 10 متر جام جهانی مونیخ، جواز حضور در فینال این مسابقات را کسب کرد.

خبرگزاری تسنیم

سجاد پورحسینی در تپانچه 10 متر با وجود ثبت امتیاز 581 از رسیدن به فینال جام جهانی تیراندازی باز ماند.

وب‌گاه ورزش سه

هانیه رستمیان در تپانچه 10 متر راهی فینال جام جهانی در مونیخ شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چهارمین روز از جام جهانی تیراندازی در مونیخ آلمان هانیه رستمیان در خط آتش ایستاد. در پایان دور مقدماتی تپانچه 10 متر بانوان هانیه رستمیان با ثبت امتیاز 579 ضمن شکستن رکورد برون مرزی خود، در رده پنجم ایستاد و راهی فینال شد. فینال این مسابقات فردا (پنجشنبه) ساعت 11:30 برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

هانیه رستمیان در تپانچه 10 متر راهی فینال جام جهانی در مونیخ شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه لبنان ضمن واکنش به حمله به سفارت آمریکا در بیروت از تعهد این کشور برای حفظ مراکز دیپلماتیک خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

منابع خبری لبنانی امروز - چهارشنبه از وقوع تیراندازی در اطراف سفارت آمریکا در منطقه «عوکر» در جبل لبنان خبر دادند.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری رسمی لبنان هم با انتشار حمله به سفارت آمریکا در لبنان در منطقه عوکر هویت عامل این حمله را فردی سوری اصل اعلام کرد. این خبرگزاری در عین حال از زخمی شدن فرد مهاجم و تحقیقات در این باره خبر داده است. الجزیره پیش از این از کشته شدن یکی از مهاجمان این حمله خبر داده بود. سفارت آمریکا در لبنان نیز با تائید خبر این حمله اعلام کرد که صبح امروز تیراندازی با سلاح سبک در نزدیکی ورودی سفارت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع رسانه‌ای لبنان صبح امروز از شنیده شدن صدای تیراندازی در اطراف سفارت آمریکا در عوکر واقع در شمال بیروت خبر دادند. رسانه‌های لبنانی از حمله سه فرد مسلح به اطراف سفارت آمریکا در بیروت خبر دادند. گزارش شده که نیرو‌های ارتش لبنان یکی از مهاجمان را کشته است. خبرگزاری رسمی لبنان هم با انتشار حمله به سفارت آمریکا در لبنان در منطقه عوکر هویت عامل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

به سمت سفارت آمریکا در منطقه عوکر در جبل لبنان تیراندازی شده است. به سمت سفارت آمریکا در منطقه عوکر در جبل لبنان تیراندازی شده است. به گزارش عرشه آنلاین، رسانه‌ها از تیراندازی به سمت سفارت آمریکا در منطقه عوکر در جبل لبنان خبر می‌دهند.