جمعه 13 مهر 1403

تیم خانه بسکتبال زنجان به لیگ دسته یک کشور صعود کرد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تیم خانه بسکتبال زنجان به لیگ دسته یک کشور صعود کرد

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تیم خانه بسکتبال زنجان به صورت مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور صعود کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تیم خانه بسکتبال زنجان در رقابت‌های لیگ دسته 2 کشور که تیم چهارم گروه الف بود با برد دیروز (دوشنبه 11 مرداد) در برابر تیم کرمانشاه که تیم اول گروه ب این رقابت‌ها بود به لیگ دسته یک کشور صعود کرد.

وی خاطرنشان کرد: تیم خانه بسکتبال زنجان با این برد علاوه بر قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر کشور به صورت مستقیم به لیگ دسته یک نیز صعود کرد.

امانی افزود: مسابقات لیگ دسته 2 بسکتبال کشور امسال با حضور 31 تیم از سراسر کشور برگزار شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تیم جوان خانه بسکتبال زنجان با میانگین سنی کمتر از 18 سال بازیکنان توانست تا اینجای کار، جزء 4 تیم برتر کشور باشد.

وی در خصوص نحوه فعالیت باشگاه‌های ورزشی در شرایط کرونایی اظهار داشت: در وضعیت قرمز کرونایی، فعالیت رشته‌های ورزشی که در گروه‌بندی فدراسیون‌ها در گروه‌های 2، 3 و 4 قرار دارند تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

امانی تصریح کرد: فعالیت رشته‌های ورزشی گروه یک نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حداقل نفرات، مجاز است.

وی افزود: نظارت جدی و مستمر نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن ورزشی دولتی و باشگاه‌های خصوصی از سوی هیات‌های ورزشی ضروری است.

انتهای پیام /