پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

تیم فوتبال دارابگرد فارس در لیگ برتر فوتبال نوجوانان نیازمند حمایت است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تیم فوتبال دارابگرد فارس در لیگ برتر فوتبال نوجوانان نیازمند حمایت است

شیراز - ایرنا - مدیر تیم فوتبال دارابگرد فارس با اظهار اینکه برای شرکت در لیگ برتر نوجوانان کشور مشکلات زیادی داریم، گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان فارس می خواهیم زمین چمن فوتبال ورزشگاه تختی داراب را به صورت رایگان در اختیار این تیم قرار دهد زیرا تنها نماینده شهرستانی فارس در لیگ برتر کشور هستیم.

مجتبی صالحی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، افزود: این یک افتخاری است برای تنها تیم شهرستانی استان فارس که توانسته است با وجود مشکلات مالی و کمبود امکانات سه سال در لیگ برتر جوانان کشور حضور داشته باشد.

کشف استعدادهای فوتبالی در روستاهای محروم سخت است وی تاکید کرد: این تیم بازیکنان نخبه ای دارد که بسیاری از آنها در روستاهای داراب زندگی می‌کنند و از نظر امکانات ورزشی به شدت محروم هستند و اینکه توانسته‌اند در این سطح از فوتبال ایران بازی کنند نیاز به حمایت بیشتری دارند زیرا کشف استعدادهای فوتبال در روستاهای محروم بسیار سخت است. صالحی خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان افزود: علاوه براین اینکه زمین رایگان در اختیار این تیم قرار گیرد، نیاز داریم خوابگاه ورزشی این شهرستان هم برای بازیکنان و مربیانی که از روستاها آمده‌اند اختصاص یابد ضمن اینکه هزینه سفر تیم در مسابقات مختلف بسیار بالاست و نیاز به حمایت مسولان استان فارس و شهرستان داراب داریم.

توپ و لباس ورزشی نداریم مدیر تیم دارابگرد فارس افزود: اختصاص یک دست لباس و چند عدد توپ جهت تمرین هم از دیگر نیاز های نماینده فارس در لیگ برتر نوجوانان کشور است. وی گفت: مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور قرار است از مهر ماه سال جاری آغاز شود و تیم های خلیج فارس و انقلاب از شیراز و دارابگرد نمایندگان فارس در این بازیها هستند.

برچسب‌ها