جمعه 14 اردیبهشت 1403

تیم والیبال شهرداری گنبد همنام ورامینی خود را با شکست بدرقه کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تیم والیبال شهرداری گنبد همنام ورامینی خود را با شکست بدرقه کرد

گنبدکاووس - ایرنا - تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال مردان کشور جام سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با نتیجه سه بر صفر تیم شهرداری ورامین را شکست دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس عصر امروز چهارشنبه در سالن المپیک این شهر و بدون حضور تماشاگران خود به مصاف شهرداری ورامین رفت و موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه سه بر صفر و با نتایج 25 بر 19 در دست اول و 25 بر 17 در 2 دست دوم و سوم این تیم را به شکست بدرقه کند.

بازیکنان عظیم جزیده با کسب سه امتیاز حساس این بازی جمع امتیازات خود را به عدد 30 رساندند و با توجه به باخت تیم پاس دیگر نماینده گلستان در لیگ برتر والیبال فعلا با 2 پله صعود به رده نهم صعود کردند.

تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال 10 بهمن ماه جاری باید به مصاف تیم لبنیات هزار آمل برود.

به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس هم اکنون با 27 امتیاز از 20 بازی خود در رتبه یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و تیم شهرداری ورامین نیز با همین مقدار امتیاز و تفاضل بهتر در رده دهم ایستاده است.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای چهارمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تاکنون بازیکنان زیادی از گنبدکاووس به رده‌های مختلف تیم ملی والیبال راه یافته‌اند که "فرهاد قائمی" از مشهورترین آنهاست.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نخستین و دومین فصل حضور در لیگ برتر در سال های 97 و 98 در رده هفتم و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال در جایگاه پنجم قرار گرفت.

برچسب‌ها