شنبه 14 مهر 1403

تیم یونیک زنجان در مسابقات لیگ کاراته فضای مجازی شرکت دارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تیم یونیک زنجان در مسابقات لیگ کاراته فضای مجازی شرکت دارد

زنجان - ایرنا - دبیر هیات کاراته استان زنجان، گفت: تیم باشگاه یونیک زنجان در نخستین دوره از رقابت‌های لیگ کاراته "کاتا" مجازی قهرمانی بانوان ایران، شرکت دارد.

اکبر نوروزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این مسابقات با توجه به روند صعودی شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از ابتلا ورزشکاران به این بیماری منحوس بنا به تصمیم فدراسیون لیگ کاراته ایران به صورت مجازی و در 2 بخش مردان و زنان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در چهار رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان و به صورت ارسال فیلم برگزار می شود، اظهار داشت: در مرحله نخست این رقابت ها زنجان در رده سنی خردسالان در بین 13 تیم در جایگاه پنجم، در رده نونهالان در بین 16 تیم و رده نوجوانان نیز در بین 12 تیم شرکت کننده نیز به ترتیب عناوین چهارم و پنجم را کسب کرد.

نوروزی با بیان ایینکه این پیکارها طی 5 مرحله انجام می شود، افزود: مرحله دوم این رقابت ها نیز در مراحل پایانی بوده که نتایج آن از سوی سازمان لیک کاراته کشور اعلام خواهد شد، افزود: تیم کاراته یونیک بانوان زنجان با مربیگری نگین مهدیون در این پیکارها شرکت کرده است.

دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: با توجه به منتفی شدن مسابقات ورزشی به خاطر پیشگیری از ویروس کرونا، برخی رقابت‌ها که امکان برگزاری آن به صورت مجازی میسر است در این فضا انجام می شود و ورزشکاران نیز از آن استقبال می‌کنند.

نوروزی افزود: پارسال قریب سه هزار ورزشکار در ورزش کاراته این استان فعال بودند و این هیات نیز در طی سال های اخیر به بخش بانوان توجه جدی و ویژه ای دارد.

*س_برچسب‌ها_س*