دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

ثبت‌نام سفر عتبات تا پایان آبان امکان پذیر است / آغاز نام‌نویسی سفر آذر در روزهای آینده

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
ثبت‌نام سفر عتبات تا پایان آبان امکان پذیر است / آغاز نام‌نویسی سفر آذر در روزهای آینده

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سفر زیارتی به عتبات پس از اربعین از سوی سازمان حج و زیارت مجدد برقرار شد و زائران در قالب کاروان‌های زمینی و هوایی عازم عراق شدند.

در مرحله نخست قرار بود که این سفرها با قیمت اعلام شده از سوی سازمان حج و زیارت تا پایان مهرماه انجام شود. اما با توجه به بالا رفتن تقاضا، مسؤولان تصمیم گرفتند تا روند اعزام‌ها را تا 18 آبان‌ماه تمدید کنند.

بر همین اساس، با وجود بالا رفتن نرخ دلار، هزینه سفر عتبات به صورت زمینی بین 5 میلیون و 600 تا پنج میلیون و 800 هزار تومان و به صورت هوایی بین 10 میلیون و 500 تا 11 میلیون و 200 هزار تومان تعیین شد و مسؤولان اعلام کردند که اعزام‌ها با این قیمت تا 18 آبان‌ماه ادامه دارد.

با این وجود، هم‌اکنون ظرفیت‌های جدید در استان‌های مختلف اعلام شده و ثبت‌نام در کاروان‌های زیارتی عتبات تا پایان آبان‌ماه امکان‌پذیر است و مشتاقان می‌توانند برای زیارت عتبات در یکی از کاروان‌های زیارتی اقدام به ثبت‌نام کنند.

همچنین در روزهای آینده با اعلام ظرفیت جدید، ثبت‌نام عتبات در آذرماه هم برقرار می‌شود و علاقه‌مندان به زیارت عتبات می‌توانند اقدام به نام‌نویسی در کاروان‌ها کنند.

به گزارش فارس، سفر عتبات به صورت زمینی و هوایی برقرار شده است و زائران بدون نیاز به ویزا می‌توانند به زیارت امام حسین علیه‌السلام مشرف شوند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

سازمان حج و زیارت

عتبات کربلا هزینه سفر عتبات کاروان عتبات این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
ثبت‌نام سفر عتبات تا پایان آبان امکان پذیر است / آغاز نام‌نویسی سفر آذر در روزهای آینده 2