چهارشنبه 6 تیر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای وحدت با بیان اینکه با شورای ائتلاف و جبهه پایداری طی یک ماه گذشته گفتگوهای اولیه را آغاز کردیم، گفت: ما از جلسات و گفتگوها استقبال می‌کنیم اما معتقدیم که ذیل این تعاملات، منطق باید حاکم باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

41 روز مانده به آوردگاه 11 اسفند ماه، تکلیف فهرست‌های انتخاباتی طیف‌ها و جریان‌های سیاسی روشن‌تر شده و به این بهانه سرلیست‌ها هم در کانون گمانه‌زنی‌ها قرار می‌گیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس شورای وحدت استان تهران درباره گفت‌وگوی شورای وحدت با جبهه پایداری گفت: با جبهه پایداری هم صحبت شده و امکان رسیدن به یک لیست مشترک وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی رفسنجانی، در بیست و هفتم دی سال 79 روایتی از مصاحبه در مورد جنگ خرمشهر تا رابطه با آمریکا نوشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیئت عالی شورای وحدت می‌گوید: امکان دارد لیست واحدی توسط همه گروه‌های اصولگرا ارائه شود و یا ممکن است اصولگرایان توافق کنند با تغییرات لیست بدهند، آنچه اهمیت دارد این است که در جامعه اعتماد و امید ایجاد شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تاکید دبیرکل جبهه پایداری بر وحدت و ذکر این مهم که استراتژی کلی جبهه پایداری با حفظ اصول به سمت وحدت است؛ مگر اینکه مجبور شویم به خاطر حفظ اصول لیست مستقل بدهیم، از این موضع‌گیری‌ها در این جبهه خبر می‌دهد که تا حدود زیادی امید اصولگرایان به ائتلاف و رسیدن به لیست مشترک در جناح راست را افزایش می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با نزدیک‌شدن به انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان ششم، طیف موسوم به میانه، فعال‌تر از قبل شده است. این طیف اما برای تعیین راهبر، با کاستی‌ها و محدودیت‌هایی روبه‌رو است.

وب‌گاه فرارو

برخی از کارشناسان بافت‌های تاریخی بر این باورند که ثبت‌ملی بافت تاریخی شیراز هیچ تاثیری بر پایان تخلف‌ها نداشته و کارشکنی‌ها همچنان ادامه دارد. بااین‌همه نمی‌توان انکار کرد که ثبت‌ملی بافت تاریخی شیراز گام مهمی برای حفاظت و حفظ این بافت تاریخی ارزشمند است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی، تحلیلگر سیاسی اصلاح طلب در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین گفت: در بودجه سال بعد حداکثر چیزی که مجلس گفته به جای اینکه 20 درصد حقوق ها را اضافه کنیم می‌خواهیم 25درصد اضافه کنیم. کسی نیست بگوید که شما امسال 40 درصد تورم دارید، چگونه 25 درصد میخواهید اضافه کنید؟ آن 15درصد را مردم از کجا بیاورند. به علاوه مگر نمی گویید رشد اقتصادی دارید، پس این رشد اقتصادی چرا نصیب مردم نمی شود؟...

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله رحمت گفت: پس از مهاجرت حضرت امام به پاریس بعضی دوستان که گذرنامه داشتند به پاریس رفتند، اما من متأسفانه گذرنامه نداشتم. بعد از اینکه برای گرفتن آن اقدام کردم، در تاریخ هفتم بهم1357 یعنی سه روز پیش از بازگشت امام به ایران، گذرنامه را دریافت کردم و من آخرین نفری بودم که از لیست سیاه سفارت ایران خارج شده بودم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: فعالیت‌های انتخاباتی از گمانه‌زنی‌ها و تحلیل‌ها تا انتقادات و بلاتکلیفی‌ها، روزبه‌روز فضای سیاسی کشور را رنگ و بوی انتخاباتی می‌دهد. در این میان، اصولگرایان در حال گام برداشتن در مسیر وحدت و اصلاح‌طلبان هم گلایه‌مند از احراز صلاحیت‌ها، در پی استراتژی انتخاباتی خود هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس دولت اصلاحات گفت: در میان جریان‌های سیاسی جامعه ما از جمله اصلاح طلبان این پرسش جدی مطرح است که باید جامعه محور بود یا قدرت محور. من می گویم باید انسان محور بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: بعد از کودتای 28 مرداد 1332 و سقوط دولت قانونی و حصر دکتر محمد مصدق در احمد آباد مستوفی، هاشمی رفسنجانی که در جریان مسایل کلی و جزئی جامعه قرار گرفته بود، به خوبی درک کرد که درمان بسیاری از دردها، آگاهی عمومی جامعه، از برنامه‌های استعمار برای بسط جهل و خرافات است. و در روزگاری که مطالعه روزنامه و نشریه، به عنوان سوغات غرب، برای طلبه‌ها، مانند بسیاری از مظاهر تجدد، چون بلندگو...

وب‌گاه الف

حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی از سیاستمدارانی بود که در طول زیست سیاسی خود، ایام پُر فراز و نشیب بسیاری را سپری کرد؛ در روزگارانی درخشید و در مقاطعی هم آنطور که از او انتظار بود، عمل نکرد.