یک‌شنبه 3 تیر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

ورود اصولگرایان به انتخابات مجلس 1402 با چند لیست قطعی شده است و رقابت جدی در این دوره را باید در اردوگاه اصولگرایی دنبال کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: تلاش دشمن در امر رسانه‌ای علیه ایران ایجاد اختلاف، تفرقه و شکست وحدت امت و ولایت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: برکناری من جزو اشتباهات بزرگ دولت احمدی نژاد بود چون معتقدم اگر در آن دولت بودم جلوی حوادث سال 88 را با تنظیمات و تدارکی که انجام دادم و قدرت توجیه ملی که در وزارت کشور ایجاد شده بود، می توانستم بگیرم و از این تشنجات و ابتلائات در سال 88 تا حجم زیادی جلوگیری کنم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، تا 11 اسفند زمان زیادی باقی نمانده است و کشور مهیای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات دوره ششم مجلس خبرگان می‌شود. حضور پرشور مردم در انتخابات، تولید قدرت، عزت و اقتدار برای ایران اسلامی خواهد بود و علی رغم توطئه‌های گسترده بدخواهان شکست خورده نظام برای تحریم انتخابات، ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور باشکوه خود خواهد درخشید...

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: ایده سرلیستی به نظرم ایده کاملی نیست اما اگر قرار بر لیست واحد باشد حتما باید چهار - پنج چهر شاخص داشته باشد که در صدر لیست قرار بگیرند و جامعه روحانیت هم از این موضع حمایت می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجتبی بیگلری؛ با داغ شدن تنور انتخابات برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اظهار نظر‌هایی از سوی برخی جبهه‌ها، احزاب و شخصیت‌های سیاسی دیدگاه‌های خود را در خصوص مجلس آینده نمایان‌تر کرده است. در همین رابطه با حجت الاسلام مصطفی پور محمدی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز و رئیس مرکز اسناد اتقلاب اسلامی در خصوص فضای سیاسی...

وب‌گاه الف

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با حضور در خبرگزاری تسنیم از بخش‌های مختلف تحریریه بازدید کرد و با خبرنگاران حوزه‌های مختلف به گفت‌وگو پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درباره خبر تایید صلاحیت خود واکنش نشان داد و گفت: من این دوره اعتراضی کردم که منجر به بررسی و مصاحبه مجدد شد و در نهایت مورد تأیید علمی قرار گرفتم.

خبرگزاری تسنیم

مسئول دفتر روحانیت ائتلاف نیروهای انقلاب از حمایت از این تشکل سیاسی از لیست جامعه روحانیت مبارز در انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با حضور در خبرگزاری تسنیم، از بخش‌های مختلف تحریریه بازدید و با خبرنگاران حوزه‌های مختلف به گفت‌وگو پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شنیده های انتخابات مجلس دوازدهم را در این بسته خبری بخوانید.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه هم‌میهن می‌گوید: جامعه ایران در 22 بهمن 1357همچون اقیانوس بود، اما خالص‌سازان می کوشند با شعار انقلابی گری آن را به یک برکه فرو کاهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه در یادداشتی با عنوان روز ملت نوشت: «در چهل‌وپنجمین سالگرد و فراتر از این نکات می‌توان از تلاش نافرخنده برای تبدیل اقیانوس مواج و گونه‌گون جمعیت‌ها در انقلاب 1357 به برکه‌ای ابراز نگرانی کرد. می‌توان از سه منظر 45ساله شدن پیروزی انقلاب اسلامی را بررسید: نخست از منظر رسانه‌های نواصولگرا که یادآوری می‌کنند جمهوری اسلامی هست، ولی شبکه تلویزیونی...

وب‌گاه خبر آنلاین

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه می گوید: شورای ائتلاف، شورای وحدت، جبهه پایداری و دیگران در انتخابات اسفندماه به فهرست واحد نمی رسند.

وب‌گاه مشرق نیوز

احزاب و تشکل‌های سیاسی هرچند روزگذشته ظهور و بروزی در سپهر سیاست نداشتند، اما امروز فعال ظاهر شدند به گونه‌ای که جشن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب رنگ و بوی انتخاباتی گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سران قوا، مقامات، دولتمردان و شخصیت‌های سیاسی امروز با حضور در راهپیمایی بیست و دو بهمن، چهل‌وپنج سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.