چهارشنبه 13 تیر 1403

جام جهانی

جام جهانی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فیل فودن به دلیل «مشکلات فوری خانوادگی» کمپ تیم ملی انگلیس در رقابت‌های یورو 2024 را ترک کرده است، فدراسیون فوتبال انگلیس دقایقی پیش این خبر را به صورت رسمی اعلام کرد. جزئیات بیشتری درباره علت خروج فودن از اردوی انگلیس و مشکلات خانوادگی او ارائه نشده، اما ترک اردو توسط بازیکن منچسترسیتی به عنوان «خروج موقتی» توصیف شده است. این امکان وجود دارد که...

وب‌گاه ورزش سه

شکودران مصطفی که با آلمان در سال 2014 قهرمان جهان شده بود در 32سالگی اعلام بازنشستگی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

با وجود حذف آلبانی، نمایش خوب این تیم در یورو باعث شده چندین تیم به دنبال جذب سرمربی برزیلی آلبانی، سیلوینیو باشند.

وب‌گاه تابناک

قرعه‌کشی رقابت‌های مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آسیا در حالی برگزار خواهد شد که احتمال اینکه تیم ملی ایران در گروه مرگ قرار بگیرد وجود دارد.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده است و این در حالیست که گفته می‌شود از دو تیم خارجی با پیشنهاد مواجه شده است.

وب‌گاه فرارو

مهدی مهدوی‌کیا، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران، در ویدئویی که به صورت مشترک با جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، در صفحه‌های شخصی خود منتشر کرده‌اند، از آقای اینفانتینو درباره خاطره‌اش از حضور ایران در جام جهانی می‌پرسد. رئیس فیفا در پاسخ ضمن تمجید از بازی مهدی مهدوی‌کیا، از بازی ایران و آمریکا در جام جهانی 1998 یاد می‌کند و می‌گوید هنوز پیراهن این بازی را که هدیه گرفته...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ایستگاه پایانی مرحله گروهی یورو 2024 امشب (چهارشنبه) با برگزاری 4 دیدار مهم از گروه‌های E و F پیگیری خواهد شد تا تکلیف نمودار مرحله حذفی جام ملت‌های اروپا 2024 مشخص شود. اما امشب از ساعت 19:30 نوبت نبرد تیم‌های گروه E خواهد بود. جایی که تیم‌های اسلواکی - رومانی و اوکراین و بلژیک به صورت همزمان به مصاف هم خواهند رفت؛ و در آخرین مسابقات مرحله گروهی،...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی تاج می‌گوید بحث پروازها از اختیارات فدراسیون خارج است اما آنها تمام تلاش‌شان را خواهند کرد.

وب‌گاه ورزش سه

ماراتن لیگ برتر فوتسال ایران در فصل 1403 از 22 تیرماه استارت خواهد خورد و سازمان لیگ دقایقی پیش از برنامه شش هفته نخست رونمایی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه پرسپولیس با مدافع خود برای ادامه همکاری به توافق رسید.

وب‌گاه الف

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی مختص هفته اول و دوم نیست و مسابقات کم‌تماشاگر دو تیم در این ورزشگاه انجام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی تکواندو کشورمان جهت حضور در رقابت های جام جهانی به کره جنوبی سفر خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

رییس فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل تعمیر ورزشگاه آزادی، برخی از دیدار های استقلال تهران و پرسپولیس در ورزشگاه تختی برگزار می شود.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی تکواندو کشوذمان با ترکیبی از 6 تکواندوکار جهت حضور در رقابت های جام جهانی به کره جنوبی سفر خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی تاج در خصوص وضعیت ورزشگاه تختی توضیحات ویژه‌ای را ارائه کرد. مهدی تاج پس از بازدید از ورزشگاه تختی تهران گفت: طبق قوانین، باشگاه‌ها ورزشگاه‌شان را معرفی می‌کنند و ما آن را تأیید یا رد می‌کنیم. اگر ورزشگاه تأیید نشود باید جای دیگری بازی کنند. محدودیت‌های کشور را می‌دانیم، اما برخی حرف‌هایی می‌زنند که نمی‌دانند کجا هستند. باید کمک کنیم ورزشگاه‌ها...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل تعمیر ورزشگاه آزادی، برخی از دیدار های استقلال تهران و پرسپولیس در ورزشگاه تختی برگزار می شود.