دوشنبه 16 مهر 1403

جام جهانی

جام جهانی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جام جهانی فوتسال مهم‌ترین رقابت برای اهالی فوتسال در جهان است و مربیان زیادی در طول 9 دوره‌ای که این بازی‌ها برگزار شده تیم‌های ملی را هدایت کرده‌اند. در این گزارش، به بررسی مربیانی می‌پردازیم که بیشترین تعداد بازی‌ها را در تاریخ جام جهانی فوتسال روی نیمکت نشسته اند و تیم‌های خود را هدایت کرده‌اند. در میان این مربیان خاوییر لوزنو با 32 بازی در صدر...

خبرگزاری مهر

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال اسپانیا با 32 بازی بیشترین تجربه مربیگری در تاریخ جام جهانی را در اختیار دارد.

خبرگزاری مهر

رشته فوتسال که به سرعت و چابکی شناخته می شود تفاوت های زیادی با فوتبال دارد و قوانین این رشته در بخش های مختلفی منحصر به خود است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال ایران در دور چهارم انتخابی جام جهانی 2026 روز 24 مهر میزبان تیم ملی قطر قهرمان جام ملت‌های آسیا 2023 است. با این وجود هنوز زمین بازی این دیدار مشخص نشده است و فدراسیون فوتبال از سه ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، یادگار امام تبریز و فولادشهر اصفهان به عنوان گزینه‌های نهایی خود نام برده است و تا بعد از ظهر امروز شنبه 24 شهریور باید اسم ورزشگاه...

وب‌گاه ورزش سه

استیون انزونزی شب گذشته در مصاف با ملوان برای چند دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

وب‌گاه الف

امیر قلعه‌نویی برای اولین بار درباره شرایط بازگشت احمد نوراللهی به تیم ملی صحبت کرد.

وب‌گاه فرارو

تابستان در حالی به روز‌های پایانی خود می‌رسد که برخی از بازیکنان مطرح ایرانی برای فصل جدید تیمی را انتخاب نکرده‌اند

خبرگزاری مهر

تیم ملی فوتبال ایران در حالی در دور چهارم انتخابی جام جهانی 2026 باید رو در روی تیم ملی قطر قرار گیرد که هنوز زمین برگزاری این بازی مشخص نشده است.

وب‌گاه ورزش سه

با پایان فیفا دی ماه سپتامبر و دو پیروزی برابر قرقیزستان و امارات، تیم ملی فوتبال ایران پس از هجده سال موفق شد که به رتبه نوزدهم رنکینگ فیفا بازگردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی اولین شکست فصل تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل ذوب‌آهن اصفهان رقم خورد که تک گل گاندوها روی اشتباهات سریالی ملی‌پوشان تی‌تی‌ها وارد دروازه این تیم شد. در حالی اولین شکست فصل تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل ذوب‌آهن اصفهان رقم خورد که تک گل گاندوها روی اشتباهات سریالی ملی‌پوشان تی‌تی‌ها وارد دروازه این تیم شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ تیم فوتبال تراکتور تبریز روز گذشته در چارچوب هفته...

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی اولین شکست فصل تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل ذوب‌آهن اصفهان رقم خورد که تک گل گاندوها روی اشتباهات سریالی ملی‌پوشان تی‌تی‌ها وارد دروازه این تیم شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تابستان در حالی به روزهای پایانی خود می‌رسد که برخی از بازیکنان مطرح ایرانی برای فصل جدید تیمی را انتخاب نکرده‌اند

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی فوتسال کشورمان با وجود اینکه دیدارهای دوستانه‌ای به تعداد حریفان خود مقابل رقبای قدرتمند نداشته است، یکی از مدعیان اصلی ایستادن بر سکوی اول تا سوم جام به شمار می‌رود.

وب‌گاه ورزش سه

اورنبورگ در حضور دو بازیکن ایرانی خود دیدار مقابل لوکوموتیو مسکو را آغاز می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

تنها نماینده داوری کشورمان در جام جهانی فوتسال 2024 در یکی از بازی‌های روز نخست جام قضاوت خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تمرینات تیم ملی فوتسال در شهر بخارا زیر نظر وحید شمسایی به صورت فشرده و همچنین باطراوت در حال پیگیری است و این تصاویر بارقه‌های امید را برای درخشش تیم ملی زنده کرده است.