دوشنبه 16 مهر 1403

جام جهانی

جام جهانی

خبرگزاری مهر

تیم ملی فوتبال ایران در حالی در دور چهارم انتخابی جام جهانی 2026 باید رو در روی تیم ملی قطر قرار گیرد که هنوز زمین برگزاری این بازی مشخص نشده است.

وب‌گاه ورزش سه

با پایان فیفا دی ماه سپتامبر و دو پیروزی برابر قرقیزستان و امارات، تیم ملی فوتبال ایران پس از هجده سال موفق شد که به رتبه نوزدهم رنکینگ فیفا بازگردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی اولین شکست فصل تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل ذوب‌آهن اصفهان رقم خورد که تک گل گاندوها روی اشتباهات سریالی ملی‌پوشان تی‌تی‌ها وارد دروازه این تیم شد. در حالی اولین شکست فصل تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل ذوب‌آهن اصفهان رقم خورد که تک گل گاندوها روی اشتباهات سریالی ملی‌پوشان تی‌تی‌ها وارد دروازه این تیم شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ تیم فوتبال تراکتور تبریز روز گذشته در چارچوب هفته...

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی اولین شکست فصل تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل ذوب‌آهن اصفهان رقم خورد که تک گل گاندوها روی اشتباهات سریالی ملی‌پوشان تی‌تی‌ها وارد دروازه این تیم شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تابستان در حالی به روزهای پایانی خود می‌رسد که برخی از بازیکنان مطرح ایرانی برای فصل جدید تیمی را انتخاب نکرده‌اند

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی فوتسال کشورمان با وجود اینکه دیدارهای دوستانه‌ای به تعداد حریفان خود مقابل رقبای قدرتمند نداشته است، یکی از مدعیان اصلی ایستادن بر سکوی اول تا سوم جام به شمار می‌رود.

وب‌گاه ورزش سه

اورنبورگ در حضور دو بازیکن ایرانی خود دیدار مقابل لوکوموتیو مسکو را آغاز می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

تنها نماینده داوری کشورمان در جام جهانی فوتسال 2024 در یکی از بازی‌های روز نخست جام قضاوت خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تمرینات تیم ملی فوتسال در شهر بخارا زیر نظر وحید شمسایی به صورت فشرده و همچنین باطراوت در حال پیگیری است و این تصاویر بارقه‌های امید را برای درخشش تیم ملی زنده کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در اتفاقی تلخ و ناگوار، در جریان دیدار تیم‌های سپاهان و ملوان در ورزشگاه فولادشهر، یکی از هواداران پرشور تیم ملوان به نام مرتضی دچار ایست قلبی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی پیشین تیم ملی شمشیربازی سابر از اتفاقاتی که باعث شد مدال المپیک برای ایران از دست برود پرده برداشت.

خبرگزاری مهر

در 9 دوره ای که رقابت های جام جهانی فوتسال برگزار شده است یک بازیکن ایرانی توانسته به عنوان آقای گلی دست پیدا کند.

وب‌گاه ورزش سه

ابراهیم افشار به عنوان داور سوم بازی پاراگوئه - کاستاریکا انتخاب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسن روشن پیشکسوت فوتبال ایران در مورد دیدار‌های تیم ملی فوتبال در انتخابی جام‌جهانی گفت: با شرایط فعلی ما برای صعود به جام جهانی نیازی به سرمربی نداریم چرا که جام جهانی 48 تیمی شده است و صعود به دور نهایی سخت نیست. وی ادامه داد: اگر تیم ملی فوتبال قرار است کار بزرگی انجام دهد و به دور بعدی در جام جهانی صعود کند آن وقت است که ما نیاز به سرمربی داریم...