سه‌شنبه 1 خرداد 1403

جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی

جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی

وب‌گاه الف

پرویز سروری،‌دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی: کانون حقوقدانان شورای ائتلاف از ظرفیت قابل توجهی برخوردار و قادر است نکات و نظرات تخصصی خود را به دولت آینده که به یاری خدا دولتی انقلابی خواهد بود، منتقل کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمتر از 20 روز تا آغاز زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، تشکل‌های سیاسی در تکاپوی استقرار سازوکاری برای تعیین نامزدهای خود و نهادهای انتخاباتی در تدارک لوازم برگزاری امن و سالم انتخابات هستند.

وب‌گاه فرارو

به نظر می‌رسد که الگوی سال 84 و بیرون‌آمدن محمود احمدی‌نژاد از سبد رأی برای برخی چهره‌های اصولگرایی نویدبخش است. آن‌ها تصور می‌کنند حتی اگر به علت تعدد نامزدها، انتخابات به دور دوم برود، باز هم شانس خواهند داشت برای همین برخی از آن‌ها از هم‌اکنون شروع به شبیه‌سازی از احمدی‌نژاد کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فعال اصولگرا، مباحث درباره ردصلاحیت اصلاح‌طلبان را بهانه دانست و گفت: نگرانی آنها ردصلاحیت نیست چون خیلی از نامزدهای اصلاح‌طلب در انتخابات یازدهمین دوره مجلس تایید صلاحیت شدند ولی رای نیاوردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اصولگرایان تابستان انتخاباتی خود را با تنوع نامزدهای جبهه پایداری و ابهام حاصل از این تنوع، حل بحران ناکارآمدی با توسل به نامزد نظامی و گمانه‌زنی‌های ناتمام درباره حضور یا عدم حضور برخی از چهره‌های شناخته شده به پایان می‌رسانند

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه شرق نوشت: این احتمال وجود دارد که حداد عادل هم یکی از نامزدهای اصولگرایان در انتخابات 1400 باشد که البته در صورت وقوع چنین امری به نظر می‌رسد که در میان مناقشات داخلی اصولگرایان بسیار سخت باشد که نیروهای اصولگرا بر غلامعلی حدادعادل به اجماع برسند.

وب‌گاه الف

بسیاری از اصولگرایان و انقلابیون به دنبال کاندیداتوری رئیس قوه قضائیه هستند و این موضوع را اخیرا علنی هم کردند. تا جایی که عضو هیات رئیسه مجلس نیز به این مساله اذعان کرد که بسیاری از انقلابیون به دنبال کاندیداتوری رئیسی هستند. البته این موضوع ابتدا با تکذیب معاون اول قوه قضائیه مواجه شد. در این باره با حجت الاسلام والمسلمین رئیسی صحبت شده و ایشان مخالفت خود را اعلام کرده است...

وب‌گاه الف

سه سال از دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخاب دوباره حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور گذشت. روحانی در حالی برای بار دوم بر کرسی ریاست‌جمهوری نشست که مهم‌ترین دستاورد دولت اول او «برجام» بود.

وب‌گاه فرارو

در 31 فروردین سال 96 مشخص شد که شورای نگهبان تنها شش نفر را برای رقابت بر صندلی ریاست‌جمهوری تأیید صلاحیت کرده است: حسن فریدون (روحانی) 68 ساله با مدرک دکترای حقوق سیاسی، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی 56 ساله با مدرک دکترای فقه و حقوق، سیدمصطفی آقا میرسلیم 69 ساله کارشناس ارشد مکانیک، سیدمصطفی هاشمی‌طبا 70 ساله کارشناس ارشد نساجی، محمدباقر قالیباف 55 ساله دارای دکترای جغرافیای سیاسی و اسحاق...

وب‌گاه الف

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضا این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: نمی‌دانم قالیباف رییس مجلس می‌شود یا نه، من پیش‌گو نیستم بلکه منتظر می‌مانیم که در مجلس چگونه تصمیم‌گیری می‌شود و اکثریت چه کسی را به عنوان رییس مجلس انتخاب می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

ایده‌آل ما شکل‌گیری مجلسی قدرتمند به لحاظ معیارهایی است که اکثریت منتخبان مجلس یازدهم در کلیات و اصول آن همراه و هم فکر هستند و انتظار داریم روند تشکیل مجلس طبیعی، با کمترین چالش و بیشترین بهره باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: نمی‌دانم قالیباف رییس مجلس می‌شود یا نه، من پیش‌گو نیستم بلکه منتظر می‌مانیم که در مجلس چگونه تصمیم‌گیری می‌شود و اکثریت چه کسی را به عنوان رییس مجلس انتخاب می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، نحوه تعامل مجلس یازدهم با دولت را «به شکل قانونی» ارزیابی کرد و گفت: تکلیف رییس و هیات رییسه مجلس یازدهم در صحن مجلس مشخص می‌شود، البته رایزنی‌ها و دید و بازدیدهایی که پس از انتخابات انجام گرفته در جهت‌گیری و شناخت نمایندگان از هم و همچنین انتخاب گزینه ریاست مجلس مفید است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: وضعیت ایرانبه هیچ وجه حادتر از سایر کشورها نیست.