یک‌شنبه 27 خرداد 1403

جدیدترین خبر از سیل شب گذشته در شهرستان مراغه

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
جدیدترین خبر از سیل شب گذشته در شهرستان مراغه

اقتصادنیوز: شب گذشته بارش باران و جاری شدن سیل در سه روستای شهرستان مراغه موجب ایجاد خسارت به باغ‌ها، مزارع و برخی خانه‌های مسکونی شده که خوشبختانه خسارت جانی به همراه نداشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: شب گذشته بارش باران و جاری شدن سیل در سه روستای شهرستان مراغه موجب ایجاد خسارت به باغ‌ها، مزارع و برخی خانه‌های مسکونی شده که خوشبختانه خسارت جانی به همراه نداشت.

عبدالصمد رحیمی افزود: بارش باران و تگرگ شب گذشته موجب ایجاد خسارت در روستاهای چاللو هیانلو، موالو و گویجه قلعه شهرستان مراغه شده است.

خبر مرتبط درخواست مهم از مسافران فرودگاه مشهد

اقتصادنیوز: مدیر روابط‌عمومی فرودگاه‌های خراسان‌رضوی از مسافران خواست فردا (3 خردادماه) جهت عزیمت به فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس حتی‌المقدور از قطار شهری یا مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی ادامه داد: سیل در روستای چاللو هیانلو موجب آبگرفتگی منازل و ایجاد خسارت به دیوارهای دو منزل مسکونی شد که این تخریب موجب قطعی گاز این خانه‌ها شده بود که خوشبختانه مشکل قطعی گاز برطرف شده است.

رحیمی اظهار کرد: در روستاهای موالو و گویجه قلعه بارش تگرگ به بخشی از مزارع گندم، باغ‌های میوه، راه‌های روستایی و جاده‌های بین مزارع خسارت وارد کرده است.

وی اضافه کرد: با حضور به موقع راهداران، راه‌های روستایی اصلی و فرعی تخریب شده بهسازی شده است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: کارشناسان برای برآورد میزان خسارت به منطقه اعزام شده‌اند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
جدیدترین خبر از سیل شب گذشته در شهرستان مراغه 2