سه‌شنبه 3 مهر 1403

جزئیات برنامه‌های رمضانی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
جزئیات برنامه‌های رمضانی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اساتید، کارکنان و دانشجویان مخاطب مجموعه کلاس‌ها و برنامه‌های مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در ماه مبارک رمضان هستند. زمینه اصلی فعالیت مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، تدبر در قرآن بوده و در هر نیمسال بیش از هزار دانش‌آموخته در آن مشغول آموزش‌های کوتاه مدت، میان مدت،...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اساتید، کارکنان و دانشجویان مخاطب مجموعه کلاس‌ها و برنامه‌های مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در ماه مبارک رمضان هستند.

زمینه اصلی فعالیت مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، تدبر در قرآن بوده و در هر نیمسال بیش از هزار دانش‌آموخته در آن مشغول آموزش‌های کوتاه مدت، میان مدت، و بلند مدت می‌شوند.

همچنین این مجمع به لحاظ ورود نخبگان رشته‌های مختلف، موفق به تأسیس 14 مدرسه تخصصی درباره موضوعات کارآفرینی، روانشناسی، جامعه‌شناسی، مدیریت، خانواده، رسانه، هنر، ادبیات، پزشکی، آموزش و پرورش، نماز و مسجد، جهش تولید برای محرومیت‌زدایی و... شده و در حال حاضر در بیشتر این عرصه‌ها خروجی‌های آموزشی، پژوهشی و عملیاتی مبتنی بر قرآن و روایات وجود دارد.

در برنامه‌های رمضانی مجمع قرآن و عترت دانشگاه تهران، عناوینی نظیر «زندگی به نام خدا»، «سر سفره خدا»، «قاف شکوه یک کلام» و «انس و تدبر در قرآن» ارائه می‌شود. همچنین برنامه‌های «مادران قرآنی»، «زندگی با قرآن»، «مدیریت زمان»، «مقدمات تدبر در قرآن»، «کلید‌های خوشبختی» و «حال خوب ساختنی است» ویژه خواهران اجرا می‌شود.

مخاطبان این برنامه‌ها از طریق لینک http://quranetratschool.ir/?p=29569 می‌توانند با جزئیات مجموعه کلاس‌ها و برنامه‌های رمضانی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران آشنا شوند.