شنبه 8 اردیبهشت 1403

جزئیات برنامه‌های 22 بهمن شهرداری اعلام شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
جزئیات برنامه‌های 22 بهمن شهرداری اعلام شد

مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه 10در گفت و گو با فارس گفت: در ایام الله دهه فجر دو پارکینگ طبقاتی گلستانی و اعتماد با گنجایش 538 خودرو کلنگ زنی شد که درواقع پارکینگ گلستانی با 9 طبقه نخستین پارکینگ بلند مرتبه در منطقه 10 محسوب می شود.

وی ادامه داد: همچنین به منظور افزایش سرانه های فضای سبز در منطقه و گسترش و پرورش گل و گیاه در محلات ده گانه منطقه توسعه کلینیگ گل و گیاه نیلوفر واقع در بوستان شهیدان عسگری در دستور کار قرار گرفته که در این ایام مبارک آماده بهره برداری و افتتاح است. مساحت این کلینیگ 87 متر مربع بوده که با توسعه زیربنای آن در مجموع مساحت آن به 173 متر مربع افزایش یافته است.

شهردار منطقه 10 گفت: امروز در جشن بزرگ انقلاب اسلامی شهرداری برنامه ها و تمهیدات ویژه ای در حوزه های مختلف دارد که برپایی 25 غرفه با موضوعات فرهنگی، سلامت، ورزش، بانوان در مسیر راهپیمایی هر یک با چندین زیرمجموعه متنوع به ارائه خدمات مختلف به راهپیمایان خواهند پرداخت.

اخ الصنایع ادامه داد: برپایی پردیس های فرهنگی و اجتماعی در مسیر پیاده روی و ارائه خدمات بهداشت و سلامت به راهپیمانان، توزیع اقلام فرهنگی و نیز فعالیت های مختلفی از قبیل سرگرمی، نقاشی کودک، رادیو انقلاب، جهاد و مقاومت از جمله فعالیت ها و خدمات ما در پردیس های حاضر در مسیر پیاده روی به شهروندان در جشن بزرگ انقلاب است. علاوه بر اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی و ارائه خدمات سلامت محور در دهه مبارک فجر؛ جشن های مختلفی را در سراهای محله و مساجد داشتیم که شهروندان مشارکت و حضور پرشوری داشتند.

وی اضافه کرد: امروز در جشن بزرگ انقلاب؛ اجرای سرودهای حماسی، تواشیح و انواع مسابقه های فرهنگی نظر کتابخوانی، خطاطی، نقاشی با محوریت و موضوع انقلاب، ارائه خدمات سلامت محور در غرفه های شهرداری منطقه 10 را شاهد هستیم و خدمات ویژه ای به راهپیمایان ارائه شد.

اخ الصنایع اضافه کرد: شهرداری منطقه 10، در حوزه زیباسازی در این ایام مبارک ضمن نصب 10 هزار متر ریسه پرچم پارچه ای؛ بیش از 200 پرچم 1*4 در مسیر بی آر تی آزادی - قزوین، دو پرچم نما در میدان جمهوری و ساختمان شهرداری، رنگ امیزی 31 هزار متر المان، جداول و نرده های بی آر تی در خیابان آزادی و المان‌های نوری در سطح نواحی سه گانه را داشته است. در حوزه ترافیک و حمل و نقل نیز ما تمهیدات ویژه ای در خیابان آزادی به منظور استقبال شایسته از پرشور راهپیمایان انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه خدمات شهری و محیط زیست در دهه مبارک فجر 48 هزار متر انهار روباز و روبسته منطقه 10 لایروبی شد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

شهرداری تهران

شهردار منطقه 10 خدمات شهری 22بهمن این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
جزئیات برنامه‌های 22 بهمن شهرداری اعلام شد 2