سه‌شنبه 17 مهر 1403

جزئیات توزیع کارت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اعلام شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
جزئیات توزیع کارت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اعلام شد

کارت ورود به جلسه سه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور از امروز بر روی سایت سازمان ملی سنجش کشور قرار می‌گیرد. کارت ورود به جلسه سه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور از امروز بر روی سایت سازمان ملی سنجش کشور قرار می‌گیرد. به گزارش عرشه آنلاین، آزمون انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال 1403 صبح روز جمعه به تاریخ 20 مهر با توجه به آمار ثبت نام کنندگان...

کارت ورود به جلسه سه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور از امروز بر روی سایت سازمان ملی سنجش کشور قرار می‌گیرد.

به گزارش عرشه آنلاین، آزمون انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال 1403 صبح روز جمعه به تاریخ 20 مهر با توجه به آمار ثبت نام کنندگان در 26 مرکز استان برگزار می‌شود.

کارت شرکت در آزمون از امروز سه‌شنبه به تاریخ 17 مهر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت.

لذا داوطلبان شرکت در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

در ادامه سازمان ملی سنجش اعلام کرد؛ سی و دومین آزمون تأسیس و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی در سال 1403 در صبح روز جمعه به تاریخ 1403/07/20 منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.

فرآیند برگزاری آزمون ساعت 08:30 آغاز و درب‌های ورود به جلسه آزمون در ساعت 08:00 بسته خواهد شد؛ لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند و کارت ورود به جلسه آزمون نیز از امروز قابل دریافت است.

همچنین سازمان ملی سنجش اعلام کرد؛ آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور - سال 1403 در صبح روز جمعه به تاریخ 1403/07/20 در 31 مرکز استان برگزار می شود.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز و درب‌های ورود به جلسه آزمون در ساعت 8:00 بسته خواهد شد؛ بنابراین متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند. داوطلبان می‌توانند از امروز کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

منبع: ایسنا --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید