پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

جزئیات ثبت نام خوابگاه‌های دانشجویان ارشد دانشگاه تهران اعلام شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
جزئیات ثبت نام خوابگاه‌های دانشجویان ارشد دانشگاه تهران اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت‌نام غیرحضوری دانشجویان روزانه غیربومی کارشناسی ارشد ورودی سال1403 دانشگاه تهران برای سکونت در خوابگاه‌های دانشجویی اعلام شد. بر این اساس، پذیرفته شدگان آزمون مقاطع کارشناسی سال تحصیلی 1403_ 1404 که دانشکده‌های محل تحصیل آنها در شهر تهران قرار داد در صورت دارا بودن ثبت نام آموزشی و اخذ واحد‌های درسی از ساعت 12 روز بیست و پنجم شهریور تا ساعت...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت‌نام غیرحضوری دانشجویان روزانه غیربومی کارشناسی ارشد ورودی سال1403 دانشگاه تهران برای سکونت در خوابگاه‌های دانشجویی اعلام شد. بر این اساس، پذیرفته شدگان آزمون مقاطع کارشناسی سال تحصیلی 1403_ 1404 که دانشکده‌های محل تحصیل آنها در شهر تهران قرار داد در صورت دارا بودن ثبت نام آموزشی و اخذ واحد‌های درسی از ساعت 12 روز بیست و پنجم شهریور تا ساعت 22 روز بیست و هشتم شهریورماه جاری می‌توانند با مراجعه به سامانه اسکان خوابگاه‌های دانشگاه تهران به نشانی dorm.ut.ac.ir نسبت به ثبت نام برای خوابگاه خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است که داوطلبان تاریخ و فرآیند ثبت نام خوابگاه برای پذیرفته شدگان دانشکده‌های فنی، فومن کاسپین (چوکا) ابوریحان دانشکدگان فارابی (قم) و کشاورزی و منابع طبیعی توسط دانشکده‌های محل تحصیل اعلام خواهد شد. نکات لازم برای دانشجویان روزانه غیربومی کارشناسی ارشد ورودی سال1403براساس اطلاعیه دانشگاه تهران، دانشجویان توجه داشته باشند که ثبت نام دانشجویان فقط به صورت اینترنتی بوده و پذیرش حضوری نخواهد بود و تخصیص خوابگاه به صورت یک نیمسال کامل است بنابراین در صورت انصراف و تخلیه زود هنگام با توجه به اینکه پرداخت مستقیم به حساب صندوق رفاه دانشجویان خواهدبود امکان عودت اجاره بهاء پرداختی میسر نیست یا در صورت عدم پرداخت بدهکار خواهد شد.

در صورتی که دانشجویی بعد از زمان حذف و اضافه به هر دلیلی شاغل به تحصیل در نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1404 مرخصی تحصیلی حذف ترم شناخته نشود اسکان بدون عودت مبلغ اجاره خوابگاه لغو خواهد داشت؛ بنابراین در صورتی که عدم حضور دانشجویی پس از رزرو خوابگاه محرز شود علاوه بر لغو سکونت خوابگاه و عدم عودت مبلغ اجاره بها دانشجوی خاطی به کمیته انضباطی معرفی خواهد شد. همچنین، زمان بازگشایی خوابگاه‌ها در نیمسال اول تحصیلی 1403 از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 29 شهریور 1403 خواهد بود؛ بنابراین دانشجویانی که اسکان اینترنتی آنها تأیید شده است برای دریافت کلید می‌توانند از تاریخ مذکور به واحد کلیدسازی مجتمع خوابگاهی خود مراجعه کنند.

براین اساس دانشجویان در نظر داشته باشند با توجه به مصوبه وزرات بهداشت و درمان خوابگاه از ارائه هرگونه لوازم شخصی از جمله تشک پتو ملحفه بالش ظروف معذور خواهد بود و این وسایل باید از سوی دانشجو تأمین شود.