پنج‌شنبه 14 تیر 1403

جزئیات جدید از اقساط وام نهضت ملی مسکن

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
جزئیات جدید از اقساط وام نهضت ملی مسکن

استاندار لرستان از دو مرحله‌ای کردن اقساط وام نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: مبلغ اقساط در مرحله اول از 12 میلیون و هشتصد هزار تومان به 5 میلیون و 900 هزار تومان کاهش پیدا کرد. استاندار لرستان از دو مرحله‌ای کردن اقساط وام نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: مبلغ اقساط در مرحله اول از 12 میلیون و هشتصد هزار تومان به 5 میلیون و 900 هزار تومان کاهش پیدا کرد. به گزارش عرشه آنلاین، ابوطالب شفقت...

استاندار لرستان از دو مرحله‌ای کردن اقساط وام نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: مبلغ اقساط در مرحله اول از 12 میلیون و هشتصد هزار تومان به 5 میلیون و 900 هزار تومان کاهش پیدا کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، ابوطالب شفقت در بازدید از سایت مسکن فاز 2 کمالوند به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان و افتتاح 3 هزار و 191 واحد در قالب نهضت ملی مسکن اشاره و اظهار کرد: 675 واحد ملی مسکن در خرم‌آباد افتتاح شد که مردم در حین تحویل مشکلاتی از جمله قیمت تمام‌شده پروژه، ارزش افزوده و نحوه پرداخت اقساط و برخی کارهای نیمه‌تمام را مطرح کردند.

وی افزود: کمیسیونی با حضور نماینده وزارت راه و شهرسازی برگزار شد و پس از بررسی‌های لازم با همراهی و همکاری پیمانکار پروژه از محل دریافتی و ارزش افزوده وی مبلغی تخفیف داده شد تا آورده مردم کاهش پیدا کند.

استاندار لرستان تصریح کرد: در این کمیسیون مصوب شد تا بانک اقساط را دو مرحله‌ای به‌صورت پلکانی و مبلغ آن را از 12میلیون و هشتصد هزار تومان به 5 میلیون و 900 هزار تومان کمتر کند.

وی خاطرنشان کرد: قسمتی از آماده‌سازی واحدها مشکل داشت که در حین فرایند تحویل‌گیری متقاضیان پیمانکار پروژه نواقص را رفع و کامل خواهد کرد.

شفقت با اشاره به قرار قول 10 روزه به منظور آماده شدن و رفع مشکلات واگذاری پروژه مسکن ملی که در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد، گفت: مردم شریف خرم‌آباد می‌توانند پس از طی کردن فرایند واگذاری واحدهای خود را تحویل و تا قبل از فصل مهر و بازگشایی مدارس مستقر شوند./ ایسنا

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

جزئیات جدید از اقساط وام نهضت ملی مسکن 2