شنبه 1 اردیبهشت 1403

جزئیات جدید از بررسی علت مرگ بوکسور تیم ملی در پزشکی قانونی

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
جزئیات جدید از بررسی علت مرگ بوکسور تیم ملی در پزشکی قانونی

پزشکی قانونی اقدام به کالبد شکافی کرده و ظرف دو ماه آینده دلیل یا دلایل فوت این ورزشکار مشخص و از طریق فدراسیون بوکس اعلام خواهد شد.

علت مرگ بوکسور تیم ملی همچنان در حال بررسی است.

علت مرگ بوکسور تیم ملی که در اردوی این تیم در کامیاران به طور ناگهانی فوت شد، همچنان توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است.

مدری کل ورزش و جوانان کردستان گفت: چندین روز شهرستان کامیاران میزبان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان بوکس است.

حامد جولایی افزود: محمد امین روستایی بوکسور همدانی تیم ملی جوانان که در اردوی این تیم در استان کردستان حضور داشت، روز دوشنبه 17 مردادماه حین یکی از تمرینات تیم ملی از هوش می‌رود و بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می‌شود.

او خاطرنشان کرد: طبق ادعای سرپرست تیم ملی جوانان، محمد امین روستایی پس از پایان تمرینات تیم ملی، برای شستن دست و صورت خود به سمت سرویس بهداشتی می‌رود، اما پس از مدتی بی‌هوش روی زمین می‌افتد.

جولایی افزود: پس از این اتفاق حاضرین در سالن تمرین سریعاً با اورژانس تماس گرفته و روستایی بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود، اما متأسفانه در بیمارستان طبق تشخیص پزشکان مشخص می‌شود که او دچار ضایعه مغزی شده و با وجود جراحی و تلاش کادر پزشکی، متأسفانه روز چهارشنبه 19 مردادماه وی دار فانی را وداع کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: شهرستان کامیاران بهترین میزبانی را داشته و ما به عنوان استان میزبان تنها وظیفه تأمین امکانات سخت افزاری و خدمات خوابگاه را برعهده داریم و فدراسیون متولی و مسئول برگزاری اردوست.

جولایی افزود: از روز دوشنبه و پس از وقوع این حادثه ناگوار در کنار خانواده این ورزشکار 16 ساله همدانی بودیم و تمام رایزنی‌ها را برای حضور بهترین کادر پزشکی انجام دادیم اما متأسفانه این ورزشکار نوجوان در تمرینات ابتدا ایست قلبی و سپس ایست مغزی کرده بود.

او اعلام کرد: پزشکی قانونی اقدام به کالبد شکافی کرده و ظرف دو ماه آینده دلیل یا دلایل فوت این ورزشکار مشخص و از طریق فدراسیون بوکس اعلام خواهد شد.

جولایی با ابراز همدردی با خانواده این ورزشکار نوجوان خاطرنشان کرد: فدراسیون بوکس متولی تمرینات اعضای تیم ملی بوده و اطلاع رسانی در خصوص این حادثه و نتایج کالبد شکافی از طریق فدراسیون در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت./ باشگاه خبرنگاران

هم اکنون دیگران می خوانند 22 مرداد 1401 - 10:38

بیشتر بخوانید

جزئیات جدید از بررسی علت مرگ بوکسور تیم ملی در پزشکی قانونی 2